Wyniki wyszukiwania
Zbigniew Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJdla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego, a w przyszłości kolei dużych prędkości, • budowa nowego przystanku osobowego Łódź Niciarniana wraz z budową bezkolizyjnego skrzyżowania [...] budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech
PRZECZYTAJmaksymalne prędkości dla pociągów pasażerskich, jak i dla pociągów obsługiwanych autobusami szynowymi są jednakowe i wynoszą od 60 ÷ 80 km/h. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100
PRZECZYTAJpociągów. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakres prac wymaga
PRZECZYTAJświatło absolutnie zakazuje wjazdu na skrzyżowanie. Zbliżając się do przejazdu należy ograniczyć prędkość i zachować szczególną ostrożność – upewnić się, że nie zbliża się pociąg. Slalomem pod pociąg w
PRZECZYTAJdziesiętnych części milimetra. W zależności od potrzeb, pojazd nawet kilkukrotnie wykonuje przejazd z prędkością do 20 km/h. Nocne prace maszyny nie miały wpływu na ruch kolejowy. W podobny sposób szlifowany
PRZECZYTAJi drogowego zapewni 13 zmodernizowanych przejazdów drogowo-kolejowych. Po zakończeniu inwestycji prędkość pociągów osobowych na trasie zostanie zwiększona do 120 km/h. Kontynuacja inwestycji ułatwi podróże
PRZECZYTAJNa Podlasiu podróżujemy z nowych peronów
05.03.2020
Siemiatycz prowadzony jest jednym torem. Po zakończeniu wszystkich prac na linii Hajnówka – Siemiatycze prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h, a towarowych do 80 km/h. Poprawi się też bezpieczeństwo
PRZECZYTAJmetrów wysokości. Znajdą się na nim dwa tory kolejowe, po których pociągi dalekobieżne przejadą z prędkością do 100 km/h. Po obu jego stronach zlokalizowane będą przeprawy z torami dla pociągów aglomeracyjnych
PRZECZYTAJbezpieczeństwa dzięki nowym urządzeniom sterowania ruchem. Po rewitalizacji zostanie przywrócona prędkość pociągów 100 km/h (wcześniej były ograniczenia do 30 km/h). Zadanie obejmie też przebudowę dwóch
PRZECZYTAJ