Wyniki wyszukiwania
tramwajowej. Są już wykonane 2 przekopy w nasypie oraz nowe żelbetowe przyczółki. Dla bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego zabudowano dwie konstrukcje odciążające. Inwestycja kolejowa jest realizowana
PRZECZYTAJrealizacji umowy, w latach 2020-2021 nie przekroczy kwoty netto: 25 938 750 zł. Postępowanie było prowadzone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 1 w związku z art. 67. ust. 1 pkt 1 lit
PRZECZYTAJwstępnych analiz wynika, że badania potwierdzają wymagania techniczne mostu. Próby obciążeniowe były prowadzone również na innych obiektach leżących na nowym odcinku toru – wiadukcie kolejowym nad ul. Dekerta
PRZECZYTAJw Jasienicy Mazowieckiej i Łochowie. Poza dwoma wiaduktami w Łochowie i jednym w Toporze prace prowadzone będą jeszcze w lokalizacjach: Zielonka – tunel drogowy; Kobyłka Ossów – wiadukt drogowy; Kobyłka
PRZECZYTAJModernizacja linii nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Po jej ukończeniu podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie około 90 min. Projekt „Pra
PRZECZYTAJoznaczenia w alfabecie Braille’a. Przejście podziemne wyposażone będzie w windy. Na stacji w Trzebini prowadzone są odbiory , sprawdzane systemy sterowania i bezpieczeństwa. Po zakończeniu tego procesu ruszy
PRZECZYTAJkolejowej przeprawy. Długi na 193 m i szeroki na ponad 12 m most powstaje etapami, a to umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana technologia pozwala łączyć konstrukcję z segmentów. Montaż przęsła
PRZECZYTAJch nowym torem pociągów, układany jest drugi tor. Zamontowano go prawie na całej 70 km trasie. Prowadzone jest też szlifowanie i zgrzewanie szyn. Montowana jest sieć trakcyjna. Wszystkie prace odbywają
PRZECZYTAJdrogowej - powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Inwestycja prowadzona jest wspólnie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Województwo Podlaskie, reprezentowane przez
PRZECZYTAJ