• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-wielkopolski-do-wroclawia-3334

Szybciej z Wielkopolski do Wrocławia

28.03.2017

skróci się do około 90 minut. Projekt „Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-stacja-spelni-oczekiwania-podroznych-3420

Rzeszów Główny – stacja spełni oczekiwania podróżnych

08.07.2017

„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” stara się o finansowanie z POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-80-mln-zlotych-na-lepsze-podroze-z-kielc-do-radomia-3070

Ponad 80 mln złotych na lepsze podróże z Kielc do Radomia

16.05.2016

ponad 60 mln zł. W maju rusza remont na 7 kilometrowym odcinku ze Skarżyska do Suchedniowa. To kolejny etap zmian na linii nr 8. W poprzednich latach PLK prowadziły głównie rewitalizację torów, w tym roku prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/110-mln-zl-na-dobre-polaczenia-lukow-lublin-3220

110 mln zł na dobre połączenia Łuków – Lublin

02.11.2016

Ponikwodzie, Lublinie, Zadębiu i Rudniku. Kolej w regionie 51 km odcinek Łuków – Parczew to ostatni etap przygotowanej alternatywnej linii obwodowej z Łukowa do Lublina. Modernizacja trasy Warszawa – Lublin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lipcu-koniec-prac-na-kolejowym-moscie-zwodzonym-w-szczecinie-2818

W lipcu koniec prac na kolejowym moście zwodzonym w Szczecinie

16.06.2015

Kończy się pierwszy etap remontu jedynego w Polsce zwodzonego mostu na rzece Regalica w Szczecinie Podjuchach, przez który przejeżdża codziennie ok. 50 pociągów. Zdemontowano już tory, wykonano też pełne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-kolejowej-czempin-poznan-1844

Modernizacja trasy kolejowej Czempiń - Poznań

01.02.2013

Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bgk-sfinansuje-inwestycje-spolki-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-2061

BGK sfinansuje inwestycje spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

31.10.2013

Europejskiego Banku Inwestycyjnego, czy środki z budżetu państwa, np. Funduszu Kolejowego. - Pierwszy etap profesjonalizacji PLK jest już za nami. Usprawniliśmy proces inwestycyjny. Zbudowaliśmy system mo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-gdanska-gotowa-na-zwiekszony-ruch-pociagow-2259

Warszawa Gdańska gotowa na zwiększony ruch pociągów

26.02.2014

kursowaniu pociągów można znaleźć m.in. na stronach www.intercity.pl , www.mazowieckie.com.pl . Drugi etap remontu mostu średnicowego w Warszawie obejmuje prace na torach dalekobieżnych. Remont rozpocznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowe-porozumienie-trakcji-i-prkii-z-plk-rusza-prace-na-trasie-katowice-krakow-2698

Kluczowe porozumienie Trakcji i PRKiI z PLK. Ruszą prace na trasie Katowice – Kraków

07.01.2015

wykonawcami m.in. Trakcja PRKiI, zawężono zakres zadań do projektów. Dzięki temu po zakończeniu tego etapu i wyłonieniu wykonawców na przełomie 2015/16 roku będą mogły ruszyć prace.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

Szacowany całkowity koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II, odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”; współfinansowanego przez UE z Funduszu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...86878889909192939495...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 901 do 910 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook