Wyniki wyszukiwania
inwestycje. Wykonawca zdemontował już drugi tor. Przy pomocy specjalistycznego sprzętu wycinana jest stara stalowa konstrukcja mostu. W tym miejscu zostaną wbudowane żelbetowe przęsła, podobne do zamontowanych
PRZECZYTAJdla użytkowników ogródków działkowych. Ważnym elementem łącznicy będzie wiadukt kolejowy nad ul. Stary Gaj. Obecnie przygotowywany jest teren pod nowy tor. W sierpniu na wybudowanym nasypie będą układane
PRZECZYTAJWarszawą a Radomiem kursują bez zastępczej komunikacji. Podróżni korzystają z nowego przystanku Radom Stara Wola. Wartość przebudowy odcinków Czachówek – Warka oraz Warka – Radom to ponad 645 mln zł. Inwestycja
PRZECZYTAJspecjalna maszyna torowa AHM800. Pojazd unosi tor i wykonuje pod nim niezbędne prace. Maszyna wybiera stary tłuczeń i górną warstwę podtorza oraz dostarcza w jego miejsce nowy materiał. W pracach uczestniczy
PRZECZYTAJ„Wiedence”. Mechanizacja znacznie przyspiesza prace m.in. na odcinku Myszków - Poraj. PUN ściąga stary tor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Dzięki zastosowaniu najnowszej techniki robót
PRZECZYTAJkolejowych na lata 2021–2025”. Zaawansowanie w realizacji zadań na l. nr 96 widać także na odcinku Stary Sącz – granica państwa, gdzie wykonujemy prace o łącznej wartości blisko 118 mln zł ze środków własnych
PRZECZYTAJkolejowych nr 132, 138, 147, 161, 180, 188, 654, 655, 657, 658, 699 na odcinku Gliwice – Bytom – Chorzów Stary – Mysłowice Brzezinka – Oświęcim oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka” – POIiŚ 5.2-3. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJZmienia się linia Tarnów - Muszyna
01.08.2017
zachęcą do korzystania z kolei. W lipcu między Grybowem a Kamionką Wielką wykonawca zdemontował już stary tor i rozpoczął przygotowania do układania podkładów. Na stacji Ptaszkowa i przystanku Mszalnica trwają
PRZECZYTAJPomimo różnic, jakie naturalnie mogą być między wykonawcą i zamawiającym, zarządca infrastruktury stara się tworzyć warunki do sprawnej realizacji procesu inwestycyjnego. Takimi działaniami są m.in. zaliczki
PRZECZYTAJ5 mld zł. Oczekiwanym efektem, po zakończeniu prac, będą korzystne czasy przejazdu.(zdjęcie) PLK stara się jak najefektywniej nadrabiać zaniedbania stanu linii kolejowych. Jesteśmy otwarci na nowe propozycje
PRZECZYTAJ