Wyniki wyszukiwania
posiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer telefonu alarmowego 112 i numery awaryjne. Kiedy skorzystać z Żółtych
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer telefonu alarmowego 112 i numery awaryjne. Kiedy skorzystać z Żółtych
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer telefonu alarmowego 112 i numery awaryjne. Kiedy skorzystać z Żółtych
PRZECZYTAJspołeczne zostaną przeprowadzone w terminie od 22 listopada do 20 grudnia 2023 r. Uwagi można również składać drogą pisemną na adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Biuro Strategii, ul. Targowa 74, 03-734
PRZECZYTAJczłonek Zarządu, dyrektor ds. eksploatacji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Przewoźnicy będą mogli składać do zarządcy infrastruktury pomysły mające na celu m.in. poprawę bezpieczeństwa oraz mające wpływ
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer telefonu alarmowego 112 i numery awaryjne. Kiedy skorzystać z Żółtych
PRZECZYTAJdedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer alarmowy 112 i numer awaryjny. Kiedy skorzystać z Żółtych Naklejek
PRZECZYTAJInwestycja za ponad pół miliarda złotych obejmuje modernizację i przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na trzech stacjach: w Białej Podlaskiej, Małaszewiczach i Terespolu. Poprawi się tam ró
PRZECZYTAJProgram Kolej Plus blisko mety II etapu
19.11.2021
Do 24 listopada wnioskodawcy Programu Kolej Plus zobowiązani są do przygotowania dokumentów aplikacyjnych wraz ze wstępnymi studiami planistyczno-prognostycznymi. Dokumenty mają określić niezbędny zak
PRZECZYTAJ