Wyniki wyszukiwania
SOK – bezpiecznie na modernizowanych liniach
14.09.2017
liczbę kradzieży i dewastacji infrastruktury kolejowej za osiem miesięcy 2017 r. w porównaniu do poprzedniego roku – powiedział Paweł Boczek, zastępca Komendanta Straży Ochrony Kolei. Funkcjonariusze monitorują
PRZECZYTAJprezesa Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. 25 maja w Kielcach, dotyczyła – podobnie jak poprzednie trzynaście spotkań z marszałkami i przedstawicielami województw – omówienia infrastruktury i możliwości
PRZECZYTAJh i wzmocnionych filarach. Ze względu na wymagania przeciwpowodziowe będzie wyższa o 35 cm od poprzedniej. Prace przygotowawcze do rozpoczęcia montażu nowej przeprawy rozpoczną się w marcu. Cały most powinien
PRZECZYTAJPLK wobec publikacji Rynku Kolejowego
03.09.2019
inżynieryjnych. Choć prace te nie zostały ujęte w dokumentacji, przygotowanej najczęściej w latach poprzednich, to rezygnacja z rozszerzenia zakresu projektu ograniczyłaby uzyskanie możliwych parametrów i [...] koniec 2019 roku - 27,9 mld zł, co stanowi odpowiednio 17 % dla WPIK i 40% dla KPK. Ponadto w poprzedniej perspektywie nie zrealizowano projektów za ponad 15 mld zł. Opóźnienia największych projektów sięgały
PRZECZYTAJPruszcza Gdańskiego do stacji Gdańsk Port Północny została przygotowana do lepszych przewozów w poprzednich latach. Pociągi jeżdżą szybciej, do 100 km/h. Poprawa przepustowości umożliwiła przejazd większej
PRZECZYTAJstypendia. W bieżącym roku skorzysta z nich 272 uczniów – to o ponad 20 więcej niż przed rokiem. W poprzednim roku stypendia od PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. otrzymywało 249 uczniów. Na potrzeby szkolnych
PRZECZYTAJOd jutra zmiana rozkładu jazdy pociągów
28.08.2021
stacjach: Mielec, Kochanówka Pustków. Przejazd na trasie z Mielca do Dębicy zajmie ok. 35 min. Poprzednio czas przejazdu wynosił ok. 1h 30 min. Dwutorowo do Radomia Od niedzieli 29 sierpnia ustalona jest
PRZECZYTAJSOK – bezpieczniejszy 2018 rok na kolei
22.01.2019
Ochrony Kolei zarejestrowała 8075 zdarzeń na obszarze kolejowym. To o 9% mniej w porównaniu do roku poprzedniego. Spadający wskaźnik przestępczości na obszarze kolejowym obserwowany jest stale od 2011 roku.
PRZECZYTAJperonu nr 2. Obiekt o długości 150 m ma nową nawierzchnie i jest prawie dwukrotnie wyższy od poprzedniego, co zapewnia wygodny dostęp do pociągów. Przebudowany został też tor oraz konstrukcje wsporcze
PRZECZYTAJdla pasażerów. Nowa przeprawa nad Nysą Łużycką ma blisko 160 metrów, tj. o 23 metry więcej, niż poprzednia. Zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50 km/h lecz 120 km/h
PRZECZYTAJ