Wyniki wyszukiwania
pociągów towarowych oraz dostępności infrastruktury pomocniczej. Najbliższe spotkanie Rady już w połowie maja. Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Krzysztof Łańcucki
PRZECZYTAJperonu zapewnione jest przez tymczasowe przejście w poziomie szyn. Zakończenie robót planowane jest w połowie 2024 r. Koszt inwestycji to 21,7 mln zł netto, pochodzących ze środków budżetowych PLK S.A. Wykonawcą
PRZECZYTAJmuszą zostać dokończone roboty związane z budową części tramwajowej. Ten etap planowany jest do połowy roku i po przeprowadzeniu ostatecznych odbiorów pasażerowie będą mogli już zejść pod ziemię. – Stacja
PRZECZYTAJ„Łącząc Europę” (CEF) w wysokości ok. 500 mln zł. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują inwestycje do połowy 2022 r. Liczby inwestycji 96 km nowych torów (61 km w Szczecinie i 35 km w Świnoujściu) 285 rozjazdów
PRZECZYTAJal. Wielkopolskiej. Będzie miał dwa perony. Studium wykonalności , które zostanie przygotowane w połowie 2019 r., będzie wsparciem decyzyjnym dla projektu poprzez obiektywne i racjonalne określenie m.in
PRZECZYTAJNowe możliwości kolei w Wołominie
13.05.2016
opiekunów z dziećmi w wózkach - mówi Paweł Rosiak, dyrektor projektu w PLK. Stacja Wołomin Słoneczna w połowie maja wejdzie w ostatnią już fazę modernizacji. Budowany będzie nowy peron wyspowy i tory dla ruchu
PRZECZYTAJNowe mosty dla nowej kolei w Krakowie
18.05.2023
konstrukcji obiektu. Na samej przeprawie powstała już droga dla rowerów i tor kolejowy, którym od połowy czerwca będą kursować pociągi. Do tego czasu zakończy się układanie nawierzchni, zamontowane będą
PRZECZYTAJprojektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 223 na odcinku Czerwonka – Orzysz – Ełk” określono do drugiej połowy 2025 roku. Inwestycja będzie się ubiegać o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie
PRZECZYTAJTydzień kluczowych prac na stacji Lubin
01.05.2018
Głogowem. Dwukrotnie szybciej – 120 km/h pojadą pociągi pasażerskie. Czas przejazdu skróci się o połowę z ponad godziny do ok. 30 min. Na 10 stacjach i przystankach poprawi się standard obsługi pasażerów
PRZECZYTAJJest już ponad połowa konstrukcji tunelu w Legionowie bezpośrednio pod torami linii Warszawa – Trójmiasto. Betonowa rama powstała pod czterema z pięciu przebiegających w tym miejscu torów. Bezkolizyjna
PRZECZYTAJ