Wyniki wyszukiwania
wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji, wykonanie projektu budowlanego wiaduktu drogowego w miejscu obecnie istniejącego przejazdu kolejowego kategorii A, wybudowanie dróg dojazdowych do wiaduktu,
PRZECZYTAJDla podróżnych zmieniają się perony, by łatwiejszy był dostęp do pociągów. W Łęczycy wykonawca w miejscu starego peronu numer 2 ustawia nową konstrukcję. Na dwóch torach układane są już nowe podkłady. Na
PRZECZYTAJprzed końcem wakacji. Już od 2019 r. kierowcom i pieszym służy nowy wiadukt drogowy, wybudowany w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego. Dzięki niemu zwiększyło się bezpieczeństwo w ruchu drogowym i kolejowym
PRZECZYTAJtego obiektu wykonawca rozpoczął w lutym. Równocześnie dla pieszych powstanie przejście podziemne w miejscu przejścia w poziomie szyn. Będą w nim cztery windy, co zapewni wygodny dostęp do peronów. W zachodniej
PRZECZYTAJw sygnalizację świetlną lub znaki drogowe. Maszynista, który zobaczy osobę wchodzącą na tory w miejscu niedozwolonym, nie jest w stanie zatrzymać pojazdu szynowego, ominąć jej ani skręcić. Droga hamowania
PRZECZYTAJzostanie sieć trakcyjna. Sprawny i bezpieczny przejazd pociągów zapewni również rozbudowa mostu w miejscu połączenia łącznicy z linią Skawina – Żywiec. Wykonawcą umowy za blisko 23 mln zł netto jest Firma
PRZECZYTAJNowym przeznaczeniem obiektów oraz łącznika między nimi będzie zaplecze techniczne dla tunelu. W tym miejscu znajdą się perony techniczne i pomieszczenia dla pracowników kolei i obsługi. TBM Faustyna zakończyła
PRZECZYTAJmiast Polski. Na stacji Augustów postępuje budowa dwukrawędziowego peronu o długości 250 m. Na miejscu pracuje ciężki sprzęt i zwożone są prefabrykowane elementy, z których stopniowo budowana jest nowa
PRZECZYTAJTrypuciach. Dotychczasowy przejazd kolejowo-drogowy zostanie zamknięty dla ruchu samochodowego, a w jego miejscu zaplanowana jest budowa przejścia podziemnego. Trasa objazdu została oznakowana i uzgodniona z zarządcą
PRZECZYTAJNowa kolej w Krakowie
09.06.2023
PKP Polskich Linii Kolejowych SA zmieniła centrum Krakowa. Żeby znaleźć miejsce na dwa nowe tory w miejscu XIX-wiecznego nasypu powstały estakady kolejowe o długości 700 merów. Uzyskana dzięki temu przestrzeń
PRZECZYTAJ