Wyniki wyszukiwania
Dodatkowe lokomotywy i zespoły techniczne
10.06.2012
Aby ruch pociągów odbywał się bez problemów PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dysponują na sieci kolejowej 175 zespołami szybkiego usuwania awarii. Rozlokowano również 86 pociągów sieciowych PKP Energet
PRZECZYTAJOstatnie miesiące pokazały, że nawet po trudnych doświadczeniach, takich jak ubiegłoroczna powódź, kolej w szybkim tempie wraca do pełnej sprawności, a inwestycje mogą być prowadzone zgodnie z planem.
PRZECZYTAJwykonali już ponad 60 jazd testowych w dzień i w nocy. • Szczegółowe kontrole przeszły systemy i ponad 150 urządzeń odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJMerchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W Nikielkowie powstaną dwa perony o długości 150 metrów wraz z dojściem na wiadukt drogowy na ul. Lawendowej. Wysokość obiektów ułatwi podróżnym wsiadanie
PRZECZYTAJPrzebudowa mostu nad Nysą Kłodzką, rzeką Ścinawką i wiaduktu kolejowego zwiększą sprawność ruchu kolejowego z Kłodzka do Wałbrzycha. Przebudowywane obiekty zapewniają obecnie ruch po jednym torze. Wyk
PRZECZYTAJprzejazd składów z toru na tor. Do pierwszego etapu budowy nowego układu torowego przygotowano ponad 150 tys. podkładów oraz ponad 10 km szyn. Projekt pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w
PRZECZYTAJpodawane są na wyświetlaczach oraz w komunikatach głosowych. Komunikację na stacji ułatwia przeszklony, 150 m łącznik nad peronem nr 3 oraz wyremontowana kładka łącząca ul. Czernieckiego z ul. Kolumba. Pasażerowie
PRZECZYTAJw i inne służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo publiczne. Dodatkowe patrole pojawią się w ponad 150 pociągach pasażerskich. Funkcjonariusze SOK obecni będą również na szlakach kolejowych, także w rejonach
PRZECZYTAJbędzie przygotowanie ponad 110 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 znacznych wiaduktów o długości 50-150 m. W ramach prac przewidziano budowę nowych urządzeń sterowania ruchem pociągów. Z wygodnych peronów
PRZECZYTAJremontu infrastruktury. Na place składowe zwieziono już 60 km szyn, 73 tys. podkładów betonowych oraz 150 tys. ton materiałów. Wszystko po to, by podczas zamknięcia toru, sprawnie przeprowadzić wymianę tych
PRZECZYTAJ