Wyniki wyszukiwania
Dzięki inwestycjom poprawi się dostępność i przepustowość w portach oraz zwiększy się dwukrotnie prędkość handlowa. Prace obejmują modernizację, budowę i rozbudowę infrastruktury kolejowej oraz inwestycje
PRZECZYTAJMydlniki jest fragmentem szlaku kolejowego do Katowic. Trwająca modernizacja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży z Krakowa do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy
PRZECZYTAJodcinka linii nr 14 skróci się czas podróży między Łodzią Kaliską a Zduńską Wolą o ok. 15 minut. Prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h. Na stacjach i przystankach: Lublinek, Pabianice, Łask
PRZECZYTAJogólne W ramach prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości przejazdu
PRZECZYTAJbędzie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h, co pozwoli na skrócenie czasu podróży. Gorzów – zmiany w komunikacji kolejowej Szeroki
PRZECZYTAJodcinku Boguchwała – Czudec będzie kolejne, kilkuminutowe skrócenie podróży, dzięki zwiększeniu prędkości pociągów z 60 km/h do 100 km/h. Inwestycja wpłynie także na sprawniejszą i bezpieczniejszą podróż
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h, a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem
PRZECZYTAJKolej lepiej dostępna na Podkarpaciu
24.04.2018
Narodowa i Stalowa Wola Rozwadów Towarowy wyniesie nieco ponad 30 min. Składy pasażerskie pojadą z prędkością max. 120 km/h, a składy towarowe 80 km/h. Modernizacja przejazdów kolejowo – drogowych na trasie
PRZECZYTAJpolegającego na modernizacji połączenia kolejowego do Katowic. Inwestycja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży do ok. 1 godz. Prace modernizacyjne zakończą się
PRZECZYTAJprzygotowań palety nowych konstrukcji, które miałyby w przyszłości zastosowanie na liniach dużych prędkości – mówi Antoni Jasiński, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Znowelizowane standardy
PRZECZYTAJ