• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1949, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/krakow-po-kolei-odcinek-3-otwarcie-lacznicy-krakow-zablocie-krakow-podgorze-3641

Kraków po Kolei - odcinek 3 - otwarcie łącznicy Kraków Zabłocie - Kraków Podgórze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/290-mln-zl-na-lepsza-podroz-na-mazury-3643

290 mln zł na lepszą podróż na Mazury

01.03.2018

80 min. (z 2h 54 min. do ok. 1h 30 min.) oraz w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk o ok. 80 min. (z 3h 33 min do nieco ponad 2h). Na 113 km odcinku zostaną wymienione tory oraz wyremontowane mosty i przepusty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/blizej-i-szybciej-po-modernizacji-linii-nr-7-warszawa-lublin-3649

Bliżej i szybciej po modernizacji linii nr 7 Warszawa - Lublin

między Warszawą a Lublinem skróci się do 90 minut. Przebudowana zostanie również stacja Lublin. Od 3 marca zostanie uruchomiony peron tymczasowy.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-10-wiaduktow-miedzy-lodzia-a-kutnem-i-lowiczem-3657

Remont 10 wiaduktów między Łodzią a Kutnem i Łowiczem

08.03.2018

wymieniona. Prace zapewnią zwiększenie prędkości z obecnych 40 km/h do 100 km/h. Wartość prac ok. 1,3 mln zł. Równolegle do prac na wiadukcie w Zgierzu będą prace torowe na linii do Kutna. Obejmą odcinki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzeci-tor-wieksze-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-3659

Trzeci tor – większe możliwości kolei w Poznaniu

09.03.2018

Poznań – Warszawa, częściowo położony na estakadzie. W tym przypadku na przystanku Poznań Garbary będą 3 perony, w tym jeden na estakadzie. Wariant drugi przewiduje budowę jednego nowego toru wzdłuż linii [...] z nim związanych. Studium umożliwi ubieganie się o realizację projektu. Wartość studium to prawie 1,3 mln zł. Poznań Główny – wygodniej dla podróżnych Od 11 marca pasażerowie stacji Poznań Główny będą mogli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-z-windami-i-kladka-3673

Szczecin Główny z windami i kładką

21.03.2018

system monitoringu. Perony nr 1, 2 i 3 zostaną również wyposażone w nowe wiaty. Na peronie nr 1 zostaną zamontowane trzy historyczne przęsła przeniesione z peronów 2 i 3. Poprawi się dostępność dworca dla [...] stacji. Zasadniczym celem projektu jest m.in. poprawa wygody podróżnych korzystających z peronów (nr 2 i 3) oraz umożliwienie samodzielnego dostępu do peronów osobom o ograniczonej mobilności. - PKP Polskie [...] dalekobieżnych. Standard oczekiwany przez pasażerów Komunikację na stacji ułatwi nowy łącznik na peronie nr 3, który będzie między kładkami. Dotychczasowa kładka będzie zadaszona. Pasażerowie skorzystają z nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/milionowe-inwestycje-dla-pasazerow-dolnoslaskich-stacji-3672

Milionowe inwestycje dla pasażerów dolnośląskich stacji

21.03.2018

nowe ławki, wiaty, lepiej oznakowane. Wymieniony zostanie system nagłośnienia Pomiędzy peronami nr 1 i 3 będzie wybudowane bezpieczne, monitorowane przejście dla pieszych oraz odnowiona kładka. Obecnie skuwana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-za-330-mln-zl-skroca-podroz-do-zakopanego-3671

Prace za 330 mln zł skrócą podróż do Zakopanego

19.03.2018

Zakończenie wszystkich prac na linii w 2023 r. skróci podróż z Krakowa do Zakopanego o blisko godzinę – z 3 godz. do nieco ponad 2 godz. Dotychczasowy czas przejazdu już mógł być skrócony o kilkadziesiąt minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-czasu-na-sieci-a-podroz-pociagiem-3677

Zmiana czasu na sieci a podróż pociągiem

23.03.2018

mogą również skorzystać z Infolinii 19 757. Pociągi wyjeżdżające w niedzielę, 25 marca po godzinie 3.00 „nowego czasu”, kursują zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy. Warto pamiętać, że w większości [...] 1977 r. Zmiany czasu letniego i zimowego regulowane są rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 listopada 2016 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2017–2021

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-trasie-krakow-katowice-3678

Wzrośnie poziom bezpieczeństwa na trasie Kraków – Katowice

26.03.2018

213 m przeprawa nad torami zapewni bezkolizyjny przejazd pociągów i samochodów. Na wiadukcie będą dwa 3,5 m pasy ruchu dla samochodów. Piesi skorzystają z bezpiecznych 1,5 m chodników. Ulica Daszyńskiego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...84858687888990919293...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 881 do 890 z 1949.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook