Wyniki wyszukiwania
Szybciej z Wielkopolski do Wrocławia
28.03.2017
skróci się do około 90 minut. Projekt „Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” stara się o finansowanie z POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJponad 60 mln zł. W maju rusza remont na 7 kilometrowym odcinku ze Skarżyska do Suchedniowa. To kolejny etap zmian na linii nr 8. W poprzednich latach PLK prowadziły głównie rewitalizację torów, w tym roku prace
PRZECZYTAJPonikwodzie, Lublinie, Zadębiu i Rudniku. Kolej w regionie 51 km odcinek Łuków – Parczew to ostatni etap przygotowanej alternatywnej linii obwodowej z Łukowa do Lublina. Modernizacja trasy Warszawa – Lublin
PRZECZYTAJKończy się pierwszy etap remontu jedynego w Polsce zwodzonego mostu na rzece Regalica w Szczecinie Podjuchach, przez który przejeżdża codziennie ok. 50 pociągów. Zdemontowano już tory, wykonano też pełne
PRZECZYTAJPełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu
PRZECZYTAJEuropejskiego Banku Inwestycyjnego, czy środki z budżetu państwa, np. Funduszu Kolejowego. - Pierwszy etap profesjonalizacji PLK jest już za nami. Usprawniliśmy proces inwestycyjny. Zbudowaliśmy system mo
PRZECZYTAJkursowaniu pociągów można znaleźć m.in. na stronach www.intercity.pl , www.mazowieckie.com.pl . Drugi etap remontu mostu średnicowego w Warszawie obejmuje prace na torach dalekobieżnych. Remont rozpocznie
PRZECZYTAJwykonawcami m.in. Trakcja PRKiI, zawężono zakres zadań do projektów. Dzięki temu po zakończeniu tego etapu i wyłonieniu wykonawców na przełomie 2015/16 roku będą mogły ruszyć prace.
PRZECZYTAJSzacowany całkowity koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II, odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”; współfinansowanego przez UE z Funduszu
PRZECZYTAJ