Wyniki wyszukiwania
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJkorzystnie wpłynie na gospodarczą atrakcyjność regionu. Przebudowa stacji Olsztyn Główny jest kolejnym etapem projektu „Prace na linii kolejowej nr 216 na odcinku Działdowo – Olsztyn”. Ponad 80-kilometrowa trasa
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJW Kobyłce od środy 12 października rozpocznie się ważny etap budowy tunelu pod torami w rejonie ul. Orszagha. Ciężki sprzęt będzie szykował wykopy pod pierwszy odcinek przejazdu, który zapewni bezpieczną
PRZECZYTAJPrace prowadzone są w sposób umożliwiający prowadzenie ruchu kolejowego. Zakończenie pierwszego etapu prac wraz z odbiorami i rozpoczęcie prac na drugiej połówce stacji, w tym przebudowy drugich połówek
PRZECZYTAJNowe mosty dla nowej kolei w Krakowie
18.05.2023
mogły z nich korzystać również osoby o ograniczonej możliwości poruszania się. - Przed nami kluczowy etap kolejowych zmian w stolicy Małopolski. Z efektów rządowych inwestycji skorzystają nie tylko podróżni
PRZECZYTAJPodlaska jest uzupełnieniem inwestycji „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol”, dofinansowanej przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego „Łącząc
PRZECZYTAJKraków Główny” w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E-30 na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”. Wartość prac to ponad 54 mln zł netto. Projekt jest dofinansowany w ramach unijnego instrumentu
PRZECZYTAJwskazanie szczegółowych rozwiązań dla planowanej rozbudowy przejścia podziemnego, która – na obecnym etapie – szacowana jest na ok. 5,5 mln zł (netto). Planowana rozbudowa tunelu pod torami w Buku uwzględni
PRZECZYTAJjest likwidacja istniejących przejazdów kolejowo-drogowych. Gmina Miejska Kraków jest obecnie na etapie pozyskiwania dokumentacji projektowej dla obu zadań. Szczegółowe warunki ewentualnej współpracy przy
PRZECZYTAJ