Wyniki wyszukiwania
przejście podziemne i udogodnienia dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wymieniane są tory, urządzenia sterowania ruchem kolejowym oraz sieć trakcyjna. Inwestycja w Trzebini skończy się w drugiej
PRZECZYTAJsamoczynną sygnalizację przejazdową ostrzegającą kierowców. Odnowiono nawierzchnię, oświetlenie i tory, co poprawiło płynność ruchu drogowego. W tym roku wyremontowanych zostanie kolejnych 12 takich miejsc
PRZECZYTAJspoty filmowe – apel o zachowanie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo drogowych i niewchodzenie na tory w miejscach niedozwolonych. Z materiałów mogą korzystać szkoły i ośrodki szkolenia kierowców. Poza
PRZECZYTAJ3837W). Inwestycja była prowadzona przy utrzymaniu ruchu kolejowego – wykonawca etapami demontował tory, budował płytę nośną tunelu, a następnie odtwarzał infrastrukturę kolejową. Obiekt wyposażony jest
PRZECZYTAJDrugi tor między Otwockiem a Pilawą
07.11.2019
dwa nowe tory. Blisko 10 km nowej trasy widać na odcinku od Otwocka do Pogorzeli Warszawskiej. Między Otwockiem a Pilawą będzie łącznie ponad 50 km nowych torów - to 2 tory podstawowe i tory do obsługi
PRZECZYTAJmiedzy peronami i dojście na parkingi zapewni przejście podziemne. W ramach inwestycji PLK wymienią tory oraz sieć trakcyjną. Nowa nastawnia i urządzenia sterowania ruchem kolejowym zapewnią sprawny przejazd
PRZECZYTAJWarszawy Wschodniej. Zakończenie prac zaplanowano 14 czerwca br. Most średnicowy ma 470 m. Prace obejmą tory o łącznej długości około 1150 m. Będą prowadzone obok przejeżdżających pociągów 16 m nad poziomem
PRZECZYTAJw ruchu kolejowym i drogowym. Między Drzeńskiem a Kostrzynem jest już m.in. 28 km nowego toru Nowe tory są na stacjach Kowalów, Laski Lubuskie i Ługi Górzyckie. Zamontowano 20 nowych rozjazdów – ważnych
PRZECZYTAJTo jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie przez Polskie Linie Kolejowe. Budujemy tory w zupełnie nowym przebiegu, w bardzo wymagającym otoczeniu. Przygotowujemy się do realizacji kolejnych
PRZECZYTAJPrace wykończeniowe W hali głównej 16 metrów pod ziemią wykonawca prowadzi prace związane z budową czterech peronów. Trzy z nich będą długie na 400 metrów, a jeden na 300 metrów. Wszystkie pozwolą na
PRZECZYTAJ