Wyniki wyszukiwania
mogą zatrzymywać się dłuższe pociągi jadące w kierunku Warszawy i Gdańska. Prace o wartości ponad 3,3 mln zł netto zostały zrealizowane ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych
PRZECZYTAJ„Modernizacja peronu na stacji Pleszew na linii kolejowej nr 272”. Na prace przeznaczono ok. 2,3 mln zł (netto). Inwestycja została zrealizowana w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji p
PRZECZYTAJGiżycko – Korsze wraz z elektryfikacją” planowane jest w II kwartale 2026 r. Prace o wartości 876 mln zł netto zostaną zrealizowane dzięki środkom z Krajowego Programu Odbudowy. Na odcinku Giżycko – Ełk
PRZECZYTAJskrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2284W w mieście Sulejówek”. Szacowana wartość inwestycji to ok. 100 mln zł. Całość jest finansowana z KPO. Podpisana dziś umowa umożliwia zawarcie kontraktu z wykonawcą robót
PRZECZYTAJruchem kolejowym na liniach Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej – PKA”. Wartość umowy to blisko 33 mln zł netto. Finansowanie planowane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Planowany termin zakończenia
PRZECZYTAJzostała zaplanowana do końca 2025 roku. Wartość robót przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie to 578 mln zł netto. Inwestycja jest realizowana ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności
PRZECZYTAJKolejowe S.A. zmodernizują łącznie ponad 300 przejazdów kolejowo-drogowych. Koszt zadania to ponad 300 mln zł. W województwie łódzkim modernizacja obejmuje przejazdy min. w powiatach: pabianickim 5 (Chechło
PRZECZYTAJW wakacje na Hel dojedziemy pociągiem
20.06.2013
telewizja przemysłowa, rogatki, sygnalizacja świetlna i dźwiękowa. Całkowity koszt projektu to 117 mln zł brutto. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju
PRZECZYTAJego planowania pracy eksploatacyjnej w latach 2006 – 2012 PKP PLK poniosła koszty na poziomie 548 mln zł, które nie znalazły pokrycia w opłatach za udostępnienie infrastruktury. Nowa metodologia obliczania
PRZECZYTAJlipcu 2011 roku. Projekt zakończy się w marcu przyszłego roku, a całkowita wartość prac wynosi 91,5 mln zł. Informacje dla mediów Ewa Symonowicz- Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji
PRZECZYTAJ