• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-linii-poznan-pila-juz-w-grudniu-3478

Nowe perony na linii Poznań – Piła już w grudniu

15.09.2017

modernizację linii Poznań – Piła. Do grudnia potrwają roboty na jednym torze dwutorowej, ponad 25 km linii pomiędzy Poznaniem a Obornikami Most. Obecnie wykonawca demontuje sieć trakcyjną i tory. Prace [...] Modernizacja 94 kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły nawet o 40 minut – z około 2 godzin do 1 godziny i 20 minut. W drugim etapie modernizacji wybudowane zostaną 4 nowe przystanki: Poznań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/klient-najwazniejszy-pozytywne-zmiany-w-grupie-pkp-2785

Klient najważniejszy – pozytywne zmiany w Grupie PKP

29.04.2015

Grupę PKP w latach 2012-2014. Tylko w tym czasie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizowały 3600 km torów, 2744 rozjazdów i 1070 przejazdów kolejowo-drogowych. Na wyremontowanych liniach zarządca in [...] dworcach. Efektami inwestycji przeprowadzonych przez Grupę PKP w latach 2012 – 2014 jest ponad 4000 km linii kolejowych z podniesioną prędkością przejazdu pociągów, blisko 500 odnowionych peronów i ponad [...] jest zadowolonych z podróży pociągiem PKP Intercity. To o ponad 20 punktów procentowych więcej niż 2 lata temu. W ciągu ostatnich dwóch lat z 34 do 56% wzrosła też satysfakcja podróżnych dotycząca czasów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krok-milowy-w-przygotowaniach-do-wdrozenia-gsm-r-909

Krok milowy w przygotowaniach do wdrożenia GSM-R

10.09.2010

strefy pokrycia radiowego - komórki). 2. Wybudowanie Infrastruktury GSM-R o funkcjonalności zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (ETCS2). 3. Zdobycie doświadczeń w budowie [...] Networks Alcatel – Lucent, Warszawa na kwotę: 46 251 307,00 PLN netto; 56 426 594,54 PLN brutto 2. Oferta nr 2: Kapsch Sp. z o.o. Kapsch CarrierCom AG, Austria na kwotę: 36 209 778,52 PLN netto; 44 175 929 [...] Legnica do granicy państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przelom-w-pracach-nad-gsm-r-w-polsce-792

Przełom w pracach nad GSM-R w Polsce

29.06.2010

Legnica do Granicy Państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Etap 2 testy funkcjonalne dostarczonej w Etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 testy fu [...] przetestowanie infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i systemu ERTMS/ETCS poziom 2. W ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w [...] stacji bazowej (przewidzianego do instalacji we Wrocławiu) oraz kilkunastu stacji bazowych na odcinku 84 km linii kolejowej E 30 Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. Ich głównym zadaniem będzie uzyskanie właściwego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-wybor-wykonawcy-na-zabudowe-systemu-gsm-r-1071

Ogłoszono wybór wykonawcy na zabudowę systemu GSM-R

08.12.2010

strefy pokrycia radiowego - komórki). 2. Wybudowanie Infrastruktury GSM-R o funkcjonalności zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (ETCS2). 3. Zdobycie doświadczeń w budowie [...] Legnica do granicy państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje [...] Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120 km/h. Głównymi celami, z punktu widzenia strategii wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-srednicowy-w-lodzi-i-linia-legnica-rudna-gwizdanow-z-unijnym-wsparciem-3498

Tunel średnicowy w Łodzi i linia Legnica – Rudna Gwizdanów z unijnym wsparciem

03.10.2017

on położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy. Inwestycja wpłynie także na poprawę warunków dla transportu towarowego. Składy z ładunkami pojadą do 80 km/h. Sprawny transport będzie efektem [...] Kolejowego (TEN-T), etap II, odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” oraz projekt POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica-Rudna Gwizdanów”. - Cieszę się, że możemy korzystać [...] ułatwi mieszkańcom dostęp do kolei i usprawni komunikację w mieście. Całkowita wartość projektu to ponad 2,3 mld zł brutto, z czego dofinansowanie unijne wynosi ponad 1,6 mld zł. Pociągiem z Legnicy do Lubina

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-legnicy-do-lubina-i-rudnej-gwizdanow-3430

Pociągiem z Legnicy do Lubina i Rudnej Gwizdanów

21.07.2017

Składy z ładunkami pojadą nawet 80 km/h. Sprawny transport będzie efektem m.in. wymiany 36 rozjazdów i odnowienia 65 obiektów inżynieryjnych. Zakres przewidzianych prac na 40 km obejmuje m.in. tory, mosty, wiadukty [...] pomiędzy głównymi ośrodkami Zagłębia Miedziowego: Legnicą, Lubinem i Głogowem. Dwukrotnie szybciej – 120 km/h pojadą pociągi pasażerskie. Czas przejazdu skróci się o połowę z ponad godziny do ok 30 min. - PKP [...] mobilności. Planowana jest budowa nowego przystanku Lubin Stadion. Będzie on położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy. Nowy, funkcjonalny peron będzie wyposażony m.in. w wiaty, siedzenia oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-do-lotniska-w-pyrzowicach-z-zawiercia-i-tarnowskich-gor-5114

Pociągiem do lotniska w Pyrzowicach z Zawiercia i Tarnowskich Gór

30.10.2020

Siewierzem. Rewitalizacja i elektryfikacja dotyczyć będzie ok. 48 km linii kolejowej. Do portu lotniczego pociągi będą jeździć z prędkością do 140 km/h. Inwestycja obejmie 52 obiekty inżynieryjne, w tym budowę [...] do kolei zwiększą nowe przystanki: Miasteczko Śląskie Centrum, Mierzęcice, Zawiercie Kądzielów oraz 2-peronowa stacja Pyrzowice Lotnisko. Piesi będą korzystać z nowych przejść podziemnych w Pyrzowicach [...] pozytywnie wpłynie na transport towarów drogą kolejową i lotniczą. Pociągi towarowe przyspieszą do 80 km/h, linią pojadą też cięższe składy. W ramach zadania zostanie odbudowany 30-kilometrowy nieczynny odcinek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-pociagiem-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2995

Krócej i wygodniej pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry

25.01.2016

odcinku pomiędzy Marciszowem a Janowicami Wielkimi. Ich efektem będzie zwiększenie prędkości nawet o 50 km/h i poprawa bezpieczeństwa dzięki wymianie 12 rozjazdów. Nowy tor ułatwi przewóz ładunków, gdyż pozwoli [...] ym efektem kilkuletnich prac na linii z Wrocławia do Jeleniej Góry jest krótki czas przejazdu (ok. 2h, tj. krócej o blisko 1,5 godz. w porównaniu do 2010 r.) oraz dobra obsługa na stacjach i przystankach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostow-na-trasie-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2341

Modernizacja mostów na trasie z Wrocławia do Jeleniej Góry

03.04.2014

Kolejowe S.A. prowadzone są jednocześnie na trzech mostach w dolinie rzeki Bystrzycy odległości ok. 17 km od Wrocławia. Dwutorowa zelektryfikowana linia przebiega nad Młynówką, Bystrzycą i terenem zalewowym [...] zmodernizowanych obiektach mostowych pozwolą na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością do 120 km/godz. Efektem końcowym będzie poprawa bezpieczeństwa ruchu oraz skrócenie czasu przejazdu z Wrocławia [...] Góry. W 2010 r. czas przejazdu wynosił prawie 3,5 godz. a obecnie najszybszy pociąg pokonuje trasę w 2 godz. 6 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...77787980818283848586...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 811 do 820 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook