Wyniki wyszukiwania
modernizację linii Poznań – Piła. Do grudnia potrwają roboty na jednym torze dwutorowej, ponad 25 km linii pomiędzy Poznaniem a Obornikami Most. Obecnie wykonawca demontuje sieć trakcyjną i tory. Prace [...] Modernizacja 94 kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły nawet o 40 minut – z około 2 godzin do 1 godziny i 20 minut. W drugim etapie modernizacji wybudowane zostaną 4 nowe przystanki: Poznań
PRZECZYTAJGrupę PKP w latach 2012-2014. Tylko w tym czasie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizowały 3600 km torów, 2744 rozjazdów i 1070 przejazdów kolejowo-drogowych. Na wyremontowanych liniach zarządca in [...] dworcach. Efektami inwestycji przeprowadzonych przez Grupę PKP w latach 2012 – 2014 jest ponad 4000 km linii kolejowych z podniesioną prędkością przejazdu pociągów, blisko 500 odnowionych peronów i ponad [...] jest zadowolonych z podróży pociągiem PKP Intercity. To o ponad 20 punktów procentowych więcej niż 2 lata temu. W ciągu ostatnich dwóch lat z 34 do 56% wzrosła też satysfakcja podróżnych dotycząca czasów
PRZECZYTAJstrefy pokrycia radiowego - komórki). 2. Wybudowanie Infrastruktury GSM-R o funkcjonalności zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (ETCS2). 3. Zdobycie doświadczeń w budowie [...] Networks Alcatel – Lucent, Warszawa na kwotę: 46 251 307,00 PLN netto; 56 426 594,54 PLN brutto 2. Oferta nr 2: Kapsch Sp. z o.o. Kapsch CarrierCom AG, Austria na kwotę: 36 209 778,52 PLN netto; 44 175 929 [...] Legnica do granicy państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje
PRZECZYTAJPrzełom w pracach nad GSM-R w Polsce
29.06.2010
Legnica do Granicy Państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Etap 2 testy funkcjonalne dostarczonej w Etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 testy fu [...] przetestowanie infrastruktury ERTMS/GSM-R dla potrzeb radiołączności kolejowej i systemu ERTMS/ETCS poziom 2. W ramach projektu powstanie centralna część systemu składająca się z dwóch jednostek: podstawowej w [...] stacji bazowej (przewidzianego do instalacji we Wrocławiu) oraz kilkunastu stacji bazowych na odcinku 84 km linii kolejowej E 30 Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. Ich głównym zadaniem będzie uzyskanie właściwego
PRZECZYTAJstrefy pokrycia radiowego - komórki). 2. Wybudowanie Infrastruktury GSM-R o funkcjonalności zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (ETCS2). 3. Zdobycie doświadczeń w budowie [...] Legnica do granicy państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje [...] Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120 km/h. Głównymi celami, z punktu widzenia strategii wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez
PRZECZYTAJon położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy. Inwestycja wpłynie także na poprawę warunków dla transportu towarowego. Składy z ładunkami pojadą do 80 km/h. Sprawny transport będzie efektem [...] Kolejowego (TEN-T), etap II, odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” oraz projekt POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica-Rudna Gwizdanów”. - Cieszę się, że możemy korzystać [...] ułatwi mieszkańcom dostęp do kolei i usprawni komunikację w mieście. Całkowita wartość projektu to ponad 2,3 mld zł brutto, z czego dofinansowanie unijne wynosi ponad 1,6 mld zł. Pociągiem z Legnicy do Lubina
PRZECZYTAJSkłady z ładunkami pojadą nawet 80 km/h. Sprawny transport będzie efektem m.in. wymiany 36 rozjazdów i odnowienia 65 obiektów inżynieryjnych. Zakres przewidzianych prac na 40 km obejmuje m.in. tory, mosty, wiadukty [...] pomiędzy głównymi ośrodkami Zagłębia Miedziowego: Legnicą, Lubinem i Głogowem. Dwukrotnie szybciej – 120 km/h pojadą pociągi pasażerskie. Czas przejazdu skróci się o połowę z ponad godziny do ok 30 min. - PKP [...] mobilności. Planowana jest budowa nowego przystanku Lubin Stadion. Będzie on położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy. Nowy, funkcjonalny peron będzie wyposażony m.in. w wiaty, siedzenia oraz
PRZECZYTAJSiewierzem. Rewitalizacja i elektryfikacja dotyczyć będzie ok. 48 km linii kolejowej. Do portu lotniczego pociągi będą jeździć z prędkością do 140 km/h. Inwestycja obejmie 52 obiekty inżynieryjne, w tym budowę [...] do kolei zwiększą nowe przystanki: Miasteczko Śląskie Centrum, Mierzęcice, Zawiercie Kądzielów oraz 2-peronowa stacja Pyrzowice Lotnisko. Piesi będą korzystać z nowych przejść podziemnych w Pyrzowicach [...] pozytywnie wpłynie na transport towarów drogą kolejową i lotniczą. Pociągi towarowe przyspieszą do 80 km/h, linią pojadą też cięższe składy. W ramach zadania zostanie odbudowany 30-kilometrowy nieczynny odcinek
PRZECZYTAJodcinku pomiędzy Marciszowem a Janowicami Wielkimi. Ich efektem będzie zwiększenie prędkości nawet o 50 km/h i poprawa bezpieczeństwa dzięki wymianie 12 rozjazdów. Nowy tor ułatwi przewóz ładunków, gdyż pozwoli [...] ym efektem kilkuletnich prac na linii z Wrocławia do Jeleniej Góry jest krótki czas przejazdu (ok. 2h, tj. krócej o blisko 1,5 godz. w porównaniu do 2010 r.) oraz dobra obsługa na stacjach i przystankach
PRZECZYTAJKolejowe S.A. prowadzone są jednocześnie na trzech mostach w dolinie rzeki Bystrzycy odległości ok. 17 km od Wrocławia. Dwutorowa zelektryfikowana linia przebiega nad Młynówką, Bystrzycą i terenem zalewowym [...] zmodernizowanych obiektach mostowych pozwolą na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością do 120 km/godz. Efektem końcowym będzie poprawa bezpieczeństwa ruchu oraz skrócenie czasu przejazdu z Wrocławia [...] Góry. W 2010 r. czas przejazdu wynosił prawie 3,5 godz. a obecnie najszybszy pociąg pokonuje trasę w 2 godz. 6 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJ