Wyniki wyszukiwania
przejazdu między miastami leżącymi na trasie z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy. Będą przy tym stanowiły uzupełnienie oferty przewozowej w ruchu lokalnym. Trasy autobusów zostały tak opracowane, aby mogły
PRZECZYTAJBędzie szybciej na Węglówce
01.09.2017
Częstochowską w Tarnowskich Górach. Wyeksploatowana konstrukcja zostanie wymieniona na żelbetową. Obiekt stanowił tzw. wąskie gardło dla ruchu kolejowego – z ograniczeniami prędkości do 20 km/h. Roboty rozpoczęto [...] Miejsce to ma ścisły związek z koleją. W toczonych walkach główną linię obronną wojsk polskich stanowił nasyp kolejowy na odcinku Kłobuck – Miedźno. Jednym z newralgicznych, bronionych punktów był wiadukt
PRZECZYTAJprospołeczną działalność Grupy PKP. Nasze dworce kolejowe, ze względu na duże potoki pasażerskie, stanowią doskonałą przestrzeń pod organizację tego typu akcji – mówi Krzysztof Mamiński, Prezes PKP S.A.
PRZECZYTAJsystematyczne zanikanie efektów inwestycji oraz przedwczesną degradację zmodernizowanych linii. Stanowiłoby także realne zagrożenie wyłączenia z eksploatacji i tak mocno ograniczonych linii niższego rzędu
PRZECZYTAJRozbudowa tunelu wraz z wybudowaniem pochylni pieszo-rowerowych jest pierwszą częścią zamówienia. Drugą stanowią dwa zdania które w 80% finansuje miasto: (1) zabudowa zadaszeń peronów, tunelu i dojść do peronów
PRZECZYTAJIII, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok 320,8 mln zł stanowią środki z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całej [...] modernizacji odcinka Poznań - Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJz czego ok. 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Koszt całej modernizacji odcinka Poznań-Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Coraz więcej
PRZECZYTAJmodernizacji odcinka Poznań – Czempiń (faza I i II) to około 807 mln zł z czego przeszło 498,6 mln zł stanowią fundusze unijne Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PRZECZYTAJMedyka. Także modernizowany w ramach CEF fragment linii nr 95 na odcinku Rudzice – Kościelniki będzie stanowił w przyszłości bardzo dobrą alternatywę dla ruchu towarowego (trasa objazdowa), dając także możliwości
PRZECZYTAJRewitalizacja odcinka Gliwice – Bytom – Chorzów Stary – Siemianowice Śląskie – Dąbrówka Mała – Katowice Szopienice Północne oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka jest szczególnie ważna dla przewozów towar
PRZECZYTAJ