Wyniki wyszukiwania
zarządcę infrastruktury od blisko roku, są aktualne i zostaną dotrzymane, ponieważ uwzględniają od dawna zaplanowane inwestycje. Od połowy grudnia 2014 podróż koleją z Warszawy do Gdańska, Wrocławia, Katowic
PRZECZYTAJobecnych urządzeń. Wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. podkreśla potrzebę odbudowania dawnego systemu szkolenia, opartego o szkoły zawodowe i technika kolejowe. Według Pawłowskiego jego zaletą
PRZECZYTAJStacja Brzeg do eksploatacji
13.01.2011
zbudowano dwa perony wyspowe dwukrawędziowe o długości 400 i 256 metrów. Na nich znajdują się utrzymane w dawnej stylistyce lecz poddane renowacji wiaty. Zamontowana jest informacja wizualna - pragotrony i nowe
PRZECZYTAJm tego roku było nawiązanie współpracy z warszawskim Technikum nr 7 przy ulicy Szczęśliwickiej – dawną „Kolejówką” , jedną z najbardziej rozpoznawalnych szkół o profilu kolejowym w kraju. W nowym roku
PRZECZYTAJjakie stworzył projekt – otwarcie ponad 21 tys. m2 nowej powierzchni pod estakadami, w miejscu dawnych nasypów. - Wykorzystujemy możliwości jakie dają inwestycje PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. do
PRZECZYTAJstronie przewoźników. Linia z historią Linia kolejowa na trasie Munina – Hrebenne ma 83 km. To trasa dawnej Kolei Jarosławsko–Sokalskiej. Pierwszy pociąg z Jarosławia do Sokala przez Muninę – Lubaczów Hrebenne
PRZECZYTAJDzięki PLK pojadą zabytkowe kolejki
26.03.2020
Dzięki darowiźnie przejazdy Średzką Kolejką Wąskotorową nadal będą sprawne i bezpieczne. Pamiętające „dawną kolej” elementy z przejścia pod torami oraz wyeksploatowane wagony trafiły do Stowarzyszenia Miłośników
PRZECZYTAJgranitowe elementy obramowań naroży. Również wzór metalowych przęseł wygrodzenia peronu został wykonany w dawnej stylistyce. Były wyzwania przy budowie szóstki Prace przy nowym peronie wymagały również prac torowych
PRZECZYTAJcały obiekt, wraz z drogami dojazdowymi około 1 km. Bezpieczne dwupoziomowe skrzyżowanie zastąpiło dawny przejazd kolejowo-drogowy, przed którym wcześniej często musieli zatrzymywać się kierowcy. Bezkolizyjne
PRZECZYTAJwykonawca buduje chodnik i ciąg pieszo-rowerowy. Inwestycja ma też istotne znaczenie dla ruchu pociągów. Dawny wiadukt kolejowy nad ul. Suwalską zastąpiła nowoczesna żelbetowa konstrukcja. Nowy obiekt ma 21,5
PRZECZYTAJ