Wyniki wyszukiwania
przejazdy zapewni przebudowa obiektów inżynieryjnych. Korzystnie zmieniają się największe obiekty: 150-metrowy wiadukt kolejowy w Wiśle Głębce oraz 70-metrowy wiadukt kolejowy w Wiśle Dziechcince. Zakończenie
PRZECZYTAJGrupa Kapitałowa PLK wsparła kwotą 250 tys. zł Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, kwotą 150 tys. zł - Strzelińskie Centrum Medyczne oraz kwotą 300 tys. zł - Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we
PRZECZYTAJa Otwockiem PLK przebudują łącznie 31 mostów kolejowych oraz 17 wiaduktów. Zmodernizowane zostanie 150 km torów i sieci trakcyjnej. Ważnym efektem inwestycji będzie wzrost poziomu bezpieczeństwa w ruchu
PRZECZYTAJdolnośląski. Na objętym pracami odcinku zostanie przebudowana Stacja Bukowice Trzebnickie. Będzie nowy, 150-metrowy peron z oświetleniem, wiatami i ławkami. Nowe oznakowanie i gabloty informacyjne ułatwią obsługę
PRZECZYTAJDemontowane są stare urządzenia sterowania ruchem. Na szlaku między Żychlinem a Jackowicami zdemontowano 150 słupów trakcyjnych. Pracują m.in. 2 pociągi fundamentowe, 6 koparek, 2 palownice, a także pociąg sieciowy
PRZECZYTAJane przejazdy. W 2015 r. Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie Wielkopolski wyremontowały prawie 150 takich miejsc. Na wielu skrzyżowaniach kolejowo – drogowych zainstalowano nową samoczynną sygnalizację
PRZECZYTAJsprawą przywrócenia tzw. parametrów technicznych trasy i pozwoli pociągom na rozpędzenie się nawet do 150 km/h. Rewitalizacja to najszybsza i najtańsza metoda usprawnienia ruchu kolejowego. Ponieważ w tym
PRZECZYTAJingerujemy tą inwestycją - elementem połączenia Kraków - Nowy Sącz - w to, co zostało zbudowane prawie 150 lat temu. Patrząc na całość, obrazowo można to skrócić do jednego zdania: z Krakowa do Nowego Sącza
PRZECZYTAJregionie zapewni budowa nowoczesnego Regionalnego Centrum Sterowania w Katowicach oraz przebudowa ponad 150 obiektów inżynieryjnych, w tym wiaduktów kolejowych i drogowych oraz mostów. Inwestycja realizowana
PRZECZYTAJKolejowych S.A. W Wietrzychowie, w okolicy przejazdu kolejowo-drogowego, powstanie peron o długości 150 metrów. Wysokość obiektu ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Przewidziano wiatę, ławki
PRZECZYTAJ