Wyniki wyszukiwania
zony rogatkami, sygnalizacją i oznakowaniem), to miejsce, gdzie kierowcy notorycznie wjeżdżali na tory, pomimo braku możliwości opuszczenia przejazdu. Samochody blokowały przejazd pociągów, uszkadzały [...] Wykorzystanie skanerów laserowych i dodatkowych sygnalizatorów ma zapobiec wjazdowi kierowców na tory, gdy brak jest miejsca na zjazd. PLK r ealizuje także program przejazdowy, który zwiększy bezpieczeństwo
PRZECZYTAJkraju dyżurować będą przedstawiciele PLK, Straży Ochrony Kolei oraz policji. Patrolowane będą również tory w okolicach tzw. „dzikich przejść”. Pierwsze przejazdy do kontroli Pierwsze na celowniku ustawiono
PRZECZYTAJnowe oświetlenie i monitoring. Poza wymianą lub montażem nowych urządzeń, wymienione zostaną również tory i nawierzchnia drogowa. Dzięki temu dla kierowców pokonanie skrzyżowań drogi i torów będzie sprawniejsze
PRZECZYTAJNowoczesny i funkcjonalny przystanek, Olsztyn Dajtki, będzie miał dwa jednokrawędziowe perony o długości 150 m, szerokości 2,6 m i wysokości 76 cm. Zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawny
PRZECZYTAJ30-kilometrowy odcinek linii między Tarnowskimi Górami a Siewierzem, dzięki czemu pociągi wróciły na tory po 30 latach. Rewitalizacja i elektryfikacja dotyczyła łącznie ok. 48 km linii od Tarnowskich Gór
PRZECZYTAJdo portów nr 131 (Chorzów Batory – Tczew – Gdańsk – Gdynia). Dla sprawnych przewozów przebudowano tory, mosty, sieć trakcyjną Pociągi towarowe kursują już linią Częstochowa – Chorzew Siemkowice (nr 146)
PRZECZYTAJusytuowanego między obecnym peronem nr 3 a budynkiem galerii handlowej. Obok będą dodatkowe, przebudowane tory oraz urządzenia sterowania. Nowe rozjazdy są już gotowe od strony Ronda Kaponiera. O potrzebie dobrej
PRZECZYTAJpociągów. Będą też lepsze dojścia, dostosowane dla osób o ograniczonej mobilności. Układane są nowe tory, metalowe konstrukcje dla sieci trakcyjnej. Również wymiana urządzeń sterowania ruchem zwiększy poziom [...] Zakończenie prac zaplanowano pod koniec roku. Na stacji Wałbrzych Szczawienko widać układane nowe tory, przystosowane do przejazdu pociągów z prędkością do 100 km/h. Dołączą do nich urządzenia sterowania
PRZECZYTAJMiliony na dolnośląskie linie kolejowe
04.03.2016
prace przy budowie nowego mostu granicznego nad Nysą Łużycką, na odcinku Bielawa Dolna – Horka. Nowe tory pozwolą na sprawniejsze prowadzenie cięższych pociągów z prędkością do 120 km/godz. PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJProjekt zwiększający możliwości kolei między województwem wielkopolskim a dolnośląskim realizowany jest w ramach Krajowego Programu Kolejowego. – Inwestycja na trasie Wrocław – Poznań na odcinku Czemp
PRZECZYTAJ