• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-30-sierpnia-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4926

Od 30 sierpnia korekta rozkładu jazdy pociągów

18.08.2020

koniec sierpnia ruszają roboty na jednotorowej linii na odcinku Zgierz – Ozorków – Łęczyca nr 16 w ramach modernizacji trasy Łódź – Kutno. Od 10 września na odcinkach Kraków – Zakopane oraz Sucha Beskidzka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczny-przejazd-wsrod-najwazniejszych-projektow-spolecznych-30-lecia-4406

Bezpieczny przejazd wśród najważniejszych projektów społecznych 30-lecia

17.10.2019

informacji na temat kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” oraz realizowanych w jej ramach działań można znaleźć na stronie www.bezpieczny-przejazd.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-lomzy-czas-na-konkrety-kolej-wraca-po-ponad-30-latach-10662

W Łomży czas na konkrety – kolej wraca po ponad 30 latach!

22.04.2025

komunikacyjne tak dużego miasta i regionu. Również w innych obszarach kraju rozpoczynamy inwestycje w ramach programu Kolej Plus, który zakłada ścisłą współpracę z samorządami województw – powiedział Marcin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-prawie-30-latach-kolej-na-nowo-polaczy-katowice-z-gliwicami-10139

Po prawie 30 latach kolej na nowo połączy Katowice z Gliwicami

18.10.2024

ruchu towarowym. Po prawie 30 latach znów zostanie przystosowana do obsługi pociągów pasażerskich. W ramach projektu, wybudowanych lub odtworzonych zostanie łącznie 7 nowych przystanków: Zabrze w rejonie ul [...] Podpisaliśmy umowę z wykonawcą – firmą TORKOL Sp. z o. o. na realizację prac projektowych i budowlanych w ramach zadania „Przygotowanie alternatywnego połączenia aglomeracyjnego Gliwice - Ruda Kochłowice - Katowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-30-latach-znow-pojedziemy-pociagiem-z-ostrowi-mazowieckiej-do-warszawy-9748

Po 30 latach znów pojedziemy pociągiem z Ostrowi Mazowieckiej do Warszawy

29.05.2024

Po ponad 30 latach planujemy wznowić ruch pasażerski na odcinku Ostrów Mazowiecka - Małkinia. Teraz powstanie dokumentacja projektowa, a od 2027 r., po uzyskaniu niezbędnych zgód administracyjnych roz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-ponad-30-latach-pojedziemy-pociagiem-do-sokolowa-podlaskiego-i-ostrowi-mazowieckiej-8271

Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiej

05.05.2023

Wyłoniony w ramach przetargu wykonawca linii kolejowej Sokołów Podlaski – Siedlce będzie odpowiedzialny za opracowanie dokumentacji projektowej i realizację robót budowlanych na blisko 30 km odcinku. Trasa [...] pojadą w czasie ok. 120 minut dla pociągów osobowych i ok. 90 minut dla pociągów przyspieszonych. W ramach projektu przewidziano budowę i odbudowę stacji i przystanków w: Strzale, Borkach Siedleckich, Su [...] Z Programu Kolej Plus do realizacji w województwie mazowieckim zakwalifikowano cztery projekty. W ramach inwestycji, oprócz rewitalizacji linii kolejowej Sokołów Podlaski – Siedlce, zaplanowano rewitalizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-pociagi-po-ponad-30-latach-wroca-do-lubska-8026

Dzięki Kolei Plus pociągi po ponad 30 latach wrócą do Lubska

22.02.2023

Zarządu i dyrektor ds. eksploatacji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zakończenie wszystkich prac w ramach projektu „Rewitalizacja linii nr 275 na odcinku Bieniów – Lubsko wraz z budową przystanków w m. [...] Budziechów, Jasień i Bieszków” przewidywane jest obecnie w 2028 r. 34 projekty do realizacji w ramach Programu Kolej Plus Z Programu Kolej Plus do realizacji zakwalifikowano 34 inwestycje zgłoszone przez [...] dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji w ramach Programu: zapewnienie współfinansowania w wysokości co najmniej 15 proc. kosztów kwalifikowalnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-ul-rydla-nowy-wiadukt-kolejowy-na-e-30-4237

Kraków ul. Rydla nowy wiadukt kolejowy na E 30

27.05.2019

odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Kontakt dla mediów: Piotr Hamarnik Zespół prasowy PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-30-filarach-3047

Kolej na 30 filarach

11.04.2016

Kraków Krzemionki” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość robót to 257 978 744,89 PLN (brutto).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/herkules-pomogl-kolejarzom-na-e-30-2770

Herkules pomógł kolejarzom na E 30

09.04.2015

etap III POIiŚ 7.1-30 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...69707172737475767778...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 731 do 740 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook