Wyniki wyszukiwania
Nowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
krakowskiej linii średnicowej wykonawca ułożył już przeszło 10 km nowych torów. Wylano 25 tys. m3 betonu i zużyto 3 tys. ton stali zbrojeniowej. Główne prace budowlane zakończą się w 2020 r, a cała inwestycja
PRZECZYTAJremont 51 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. Modernizowana jest także stacja Gorzów Wielkopolski. W ramach projektu uruchomiony został nowy
PRZECZYTAJremont 50 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. W ramach modernizacji odnawiany jest tunel stacyjny, przejścia pod torami i przejazdy kolejowo
PRZECZYTAJi montażu nawierzchni torowej, dało kilkumilionowe oszczędności i skróciło czas zamknięć torowych. 3 listopada br. dokonano odbioru końcowego w/w prac. Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJA. zawarły umowę na jego budowę z konsorcjum firm Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o. oraz SPC-3 Sp. z o.o. W ramach tego projektu planowana była zabudowa nowoczesnego systemu radiołączności kolejowej
PRZECZYTAJKonferencja odbędzie się w dniach 27-28 maja 2010 r. w Domu Technika w NOT w Warszawie, ul. Czackiego 3/5, sala A, III piętro. Patronami konferencji są: Ministerstwo Infrastruktury, UTK, OSŻD, Komitet Transportu
PRZECZYTAJplanowaniem radiowym dla wybranych linii; c) „Koncepcja utrzyania i eksploatacji sieci GSM-R”; 3. Działanie 3 dotyczy dokumentacji studialnej pt:. „Opracowanie Ostatecznej Analizy Wykonalności wdrożenia [...] GSM-R zawartej w Narodowym Planie Wdrażania ERTMS w Polsce na efektywność zarządzania ruchem kolejowym; 3. RAPORT C – Opracowanie koncepcji i procedur prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu [...] 2. RAPORT B - Wybór optymalnego modelu utrzymania i eksploatacji sieci GSM-R wraz z uzasadnieniem; 3. RAPORT C - Koncepcja planu eksploatacyjnego i polityki utrzymaniowej PKP PLK S.A. na podstawie wybranego
PRZECZYTAJmiasta powstały nowe wiadukty i estakady pod pierwszym z czterech torów. Do ich budowy zużyto 7,5 tys. m3 betonu oraz 910 ton stali. Nowy tor, o długości ok. 1,5 km, ułożono na 2,8 tys. ton tłucznia. Dzięki
PRZECZYTAJdotychczasową zasadę wynikającą z charakterystyki pracy układu zasilania sieci trakcyjnej w systemie 3 kV DC, zakładającą, że odcinek sieci jest równocześnie zasilany z sąsiednich podstacji, co zapewnia [...] rozwój infrastruktury kolejowej. Zintegrowany system zasilania – zapewnienie zgodności systemu zasilania 3 kV DC z wymaganiami interoperacyjności. Certyfikacja podsystemu Energia – podjęcie działań w celu c
PRZECZYTAJ