• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-estakada-kolejowa-w-krakowie-4125

Nowa estakada kolejowa w Krakowie

06.03.2019

krakowskiej linii średnicowej wykonawca ułożył już przeszło 10 km nowych torów. Wylano 25 tys. m3 betonu i zużyto 3 tys. ton stali zbrojeniowej. Główne prace budowlane zakończą się w 2020 r, a cała inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-zakonczono-glowne-prace-na-estakadzie-i-stacji-3992

Gorzów Wielkopolski – zakończono główne prace na estakadzie i stacji

09.11.2018

remont 51 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. Modernizowana jest także stacja Gorzów Wielkopolski. W ramach projektu uruchomiony został nowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-estakady-w-gorzowie-wielkopolskim-3736

Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzmocniona-estakada-remontowane-wiadukty-w-gorzowie-wielkopolskim-3722

Wzmocniona estakada, remontowane wiadukty w Gorzowie Wielkopolskim

08.05.2018

remont 50 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. W ramach modernizacji odnawiany jest tunel stacyjny, przejścia pod torami i przejazdy kolejowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-i-ladniejsza-wroclawska-estakada-kolejowa-652

Szybsza i ładniejsza wrocławska estakada kolejowa

05.11.2009

i montażu nawierzchni torowej, dało kilkumilionowe oszczędności i skróciło czas zamknięć torowych. 3 listopada br. dokonano odbioru końcowego w/w prac. Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-ws-prac-nad-wdrozeniem-systemu-ertms-gsm-r-10644

Informacja ws. prac nad wdrożeniem systemu ERTMS/GSM-R

15.04.2025

A. zawarły umowę na jego budowę z konsorcjum firm Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o. oraz SPC-3 Sp. z o.o. W ramach tego projektu planowana była zabudowa nowoczesnego systemu radiołączności kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zaproszenie-na-miedzynarodowa-konferencje-ertms-w-krajach-europy-srodkowo-wschodniej-759

Zaproszenie na miedzynarodową konferencję: ERTMS W KRAJACH EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ

20.04.2010

Konferencja odbędzie się w dniach 27-28 maja 2010 r. w Domu Technika w NOT w Warszawie, ul. Czackiego 3/5, sala A, III piętro. Patronami konferencji są: Ministerstwo Infrastruktury, UTK, OSŻD, Komitet Transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-systemu-ertms-gsm-r-w-polsce-982

Kolejny etap rozbudowy systemu ERTMS/GSM-R w Polsce

01.10.2010

planowaniem radiowym dla wybranych linii; c) „Koncepcja utrzyania i eksploatacji sieci GSM-R”; 3. Działanie 3 dotyczy dokumentacji studialnej pt:. „Opracowanie Ostatecznej Analizy Wykonalności wdrożenia [...] GSM-R zawartej w Narodowym Planie Wdrażania ERTMS w Polsce na efektywność zarządzania ruchem kolejowym; 3. RAPORT C – Opracowanie koncepcji i procedur prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu [...] 2. RAPORT B - Wybór optymalnego modelu utrzymania i eksploatacji sieci GSM-R wraz z uzasadnieniem; 3. RAPORT C - Koncepcja planu eksploatacyjnego i polityki utrzymaniowej PKP PLK S.A. na podstawie wybranego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-estakadach-nowa-era-kolei-w-krakowie-4283

Pociągi na estakadach – nowa era kolei w Krakowie

01.07.2019

miasta powstały nowe wiadukty i estakady pod pierwszym z czterech torów. Do ich budowy zużyto 7,5 tys. m3 betonu oraz 910 ton stali. Nowy tor, o długości ok. 1,5 km, ułożono na 2,8 tys. ton tłucznia. Dzięki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-i-pge-energetyka-kolejowa-razem-dla-rozwoju-nowoczesnej-kolei-w-polsce-10527

PLK SA i PGE Energetyka Kolejowa – razem dla rozwoju nowoczesnej kolei w Polsce

03.03.2025

dotychczasową zasadę wynikającą z charakterystyki pracy układu zasilania sieci trakcyjnej w systemie 3 kV DC, zakładającą, że odcinek sieci jest równocześnie zasilany z sąsiednich podstacji, co zapewnia [...] rozwój infrastruktury kolejowej. Zintegrowany system zasilania – zapewnienie zgodności systemu zasilania 3 kV DC z wymaganiami interoperacyjności. Certyfikacja podsystemu Energia – podjęcie działań w celu c

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...67686970717273747576...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 711 do 720 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook