• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1874, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-na-swiateczne-wyjazdy-3570

Grupa PKP gotowa na świąteczne wyjazdy

22.12.2017

podczas planowania wyjazdu podróżny może sam sprawdzić czy są jeszcze dostępne miejsca w pociągu i zdecydować się na wybór konkretnego połączenia. Całodobowe wsparcie podróżnych Całodobowo działa Centrum [...] Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym wsparcie na każdym etapie podróży. CWK zapewnia pasażerom wsparcie w sytuacjach ewentualnego opóźnienia pociągu. Dotyczy to organizacji dojazdu do miejsca docelowego [...] pytania dotyczące funkcjonowania dworca i usług dostępnych na terenie obiektu; służy również pomocą podróżnym w zakresie topografii miast. Więcej patroli SOK W okresie świątecznym Straż Ochrony Kolei prowadzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-wielkanocnego-szczytu-przewozowego-3355

Grupa PKP gotowa do wielkanocnego szczytu przewozowego

12.04.2017

świątecznym, jak i na co dzień do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK - (22) 474 00 00. Kolejowe spółki inwestują w komfort i bezpieczeństwo podróżnych Grupa PKP podejmuje działania mające [...] frekwencji w pociągach oraz pod numerem infolinii: 19 757. Bezpieczeństwo w podróży Nad bezpieczeństwem podróżnych na dworcach, stacjach i w pociągach będzie czuwać prawie 500 funkcjonariuszy Straży Ochrony Kolei [...] mające na celu podniesienie komfortu i bezpieczeństwa podróżnych. Spółki kolejowe realizują szeroko zakrojony program inwestycyjny, którego efektem jest nowy i zmodernizowany tabor, krótsze czasy przejazdu oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wloszczowa-polnoc-nowe-przejscie-na-peron-gotowe-dla-podroznych-3621

Stacja Włoszczowa Północ – nowe przejście na peron gotowe dla podróżnych

12.02.2018

oświetlenie, zapewniają bezpieczny dostęp do pociągów. Nowy obiekt to nie tylko wygodniejsza obsługa podróżnych, ale także nowe możliwości stacji. Po przebudowie sprawniejsza jest obsługa pociągów zatrzymujących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-upalow-3429

Grupa PKP gotowa do upałów

20.07.2017

komfortu podróży. Przez całą dobę działa Centrum Wsparcia Klienta – zespół organizujący pomoc podróżnym, w przypadku utrudnień w ruchu pociągów m.in. spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi [...] lub kupić, będzie wyposażony w klimatyzację. W razie awarii klimatyzacji w którymś z wagonów, podróżnym, w miarę możliwości, zostaną zaoferowane miejsca w klimatyzowanych częściach pociągu. Gdyby takich [...] starania mające na celu dostarczenie pasażerom napojów. Tam, gdzie jest to możliwe, będą one wydawane podróżnym także w razie ewentualnych opóźnień pociągów wynoszących ponad 60 minut. Pasażerowie oczekujący

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-2-2941

Grupa PKP gotowa do zimy

27.11.2015

społecznościowych (Facebook, Twitter), a także pod numerem infolinii PKP Intercity 19 757. Pomoc podróżnym Podróżni mogą liczyć na pomoc pracowników kolei w sytuacjach ewentualnych utrudnień na torach, [...] przez 24 godziny otwarte będą wszystkie użytkowane przez PKP S.A. dworce. Nad sprawną obsługą podróżnych podczas ewentualnych utrudnień w ruchu czuwać będą pracownicy Centrum Wsparcia Klienta. Dyżurujący

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-widzew-pierwszy-nowy-peron-gotowy-2450

Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy

11.06.2014

części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Całkowity koszt umowy wynosi blisko 239 mln zł. Wykonawcą prac jest Trakcja PRKiI S.A. Dodatkowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-perony-na-stacji-w-katowicach-gotowe-2006

Wszystkie perony na stacji w Katowicach gotowe

02.09.2013

nawierzchnią, został przystosowany do potrzeb niepełnosprawnych, opiekunów z dziećmi w wózkach, czy podróżnych z cięższym bagażem. Na każdym peronie zainstalowano podwójne schody ruchome, platformę dźwigową [...] niewidomym i słabo widzącym. W ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronów 1,2,3,4 na stacji Katowice wymieniono tory, pod którymi zamontowano maty tłumiące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-zgierz-widzew-gotowa-za-szesc-miesiecy-2279

Trasa Zgierz – Widzew gotowa za sześć miesięcy

05.03.2014

były wyłączone z eksploatacji. Każdy z nich będzie przystosowany do obsługi niepełnosprawnych, podróżnych z cięższym bagażem czy rodziców z dziećmi w wózkach. Pojawią się na nich nowe wiaty, oświetlenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-2078

Grupa PKP gotowa do zimy

28.11.2013

udostępnieniu podróżnym wszystkich dworców kiedy temperatura spadnie poniżej -20°C. 40 dworców między 15 grudnia a 15 marca nie będzie zamykanych na nocną przerwę eksploatacyjną. Zapewni to podróżnym stały dostęp [...] Pasażer na dworcu … Na dworcach w okresach wzmożonego ruchu na 19 największych dworcach do dyspozycji podróżnych będzie 130 informatorów mobilnych, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron czy połączenie. Poza tym [...] ych, powodujących opóźnienia pociągów powyżej 120 minut, na 19 największych dworcach w Polsce, podróżnym wydawane będą nieodpłatnie ciepłe napoje. …i w pociągu Na zimę PKP Intercity zabezpieczyło w sumie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-1-2676

Grupa PKP gotowa do zimy

26.11.2014

nim zaproponujemy podróżnym o wiele krótsze czasy przejazdu na głównych trasach. W przypadku połączeń z Warszawy do Gdańska i Wrocławia będą to czasy najkrótsze w historii. Pomoc podróżnym zapewnią mobilni [...] którzy pojawią się podczas zmiany rozkładu na 18 najważniejszych dworcach kolejowych. Dziennie podróżnych wspierać będzie ok. 100 informatorów. Podróżni będą informowani o ewentualnych opóźnieniach. Pełną [...] pl , www.plk-sa.pl , www.pkpsa.pl ) i portalach społecznościowych (twitter, facebook). Pomoc dla podróżnych W przypadku opóźnień powyżej 30 minut, pasażerowie pociągów PKP Intercity otrzymają ciepłe napoje

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...66676869707172737475...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 701 do 710 z 1874.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook