• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 733, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lublin-najwiekszy-projekt-kpk-rozpoczety-3389

Warszawa – Lublin, największy projekt KPK rozpoczęty

29.05.2017

pociągiem między Warszawą a Lublinem z prędkością do 160 km/h, po zakończeniu modernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina, zajmie 1,5h. Będzie można uruchomić większą liczbę połączeń lokalnych i [...] za 930,5 mln zł. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)” [...] prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości przejazdu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-i-lepszy-dostep-do-pociagow-nowy-roczny-rozklad-jazdy-2024-2025-10133

Krótsze podróże i lepszy dostęp do pociągów - nowy roczny rozkład jazdy 2024/2025

16.10.2024

(około 4 h 20 minut). Ze stolicy Pomorza Zachodniego dotrzemy szybciej nie tylko do Warszawy, ale także do stolicy Wielkopolski (ok. 1 h 50 min.). To efekt zwiększenia prędkości na tej trasie do 160 km/h (na [...] czas przejazdu w relacji Radom – Przemyśl (3 h 59 minut). Będzie także szybszy czas przejazdu z Warszawy do Łodzi Fabrycznej (1 h 7 minut) oraz do Lublina (1 h 46 minut). Podróże z nowych i zmodernizowanych [...] dzięki zwiększeniu prędkości jazdy pociągów do 160 km/h na odcinku Małkinia - Białystok, najszybszy skład z Warszawy do stolicy Podlasia dojedzie w 1 h 30 minut. Efektem podwyższania prędkości na liniach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-11-mln-zl-kolejowe-ratownictwo-techniczne-ma-nowe-pojazdy-4109

Za 11 mln zł kolejowe ratownictwo techniczne ma nowe pojazdy

21.02.2019

, natomiast 5 szt. zakupionych w 2017 r. umożliwia jazdę również po szerokich. Zabierają sprzęt ratowniczy i załogę. Mogą jechać po drogach z prędkością do 90 km/h, a po torach do 50 km/h. Funkcjonalny [...] Nowy, specjalistyczny pociąg ratownictwa technicznego za 4,5 mln zł. posiada własny napęd i ładowność do 20 ton. Jeździ max. 80 km/h i może zabrać siedmioosobową załogę. Możliwość dwukierunkowej jazdy [...] już siódmy tego rodzaju pociąg na stanie PLK. W 2018 roku PLK zakupiły również 5 pojazdów szynowo - drogowych za ponad 5,6 mln zł. Zarządca infrastruktury posiada obecnie 15 pojazdów tego typu. Sprzęt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-na-dobrych-torach-10419

Kujawsko-pomorskie na dobrych torach

10.01.2025

pociągi pasażerskie przyśpieszyły do 120 km/h (przed pracami prędkość wynosiła do 70 km/h). Czas podróży pomiędzy Grudziądzem a Gardeją skrócił się o około 5 minut. Zakończyliśmy pierwszy etap remontu mostu [...] Dzięki tego typu zadaniom pociągi jeżdżą szybciej o około 5 minut między Bydgoszczą a Nakłem, przyśpieszając na odcinku Prądy – Zielonczyn do 120 km/h. Na pracach na linii nr 18 skorzystają podróżni wsiadający [...] wyniósł ponad 47 mln zł netto. Odtąd pociągi jadą grudziądzkim mostem z prędkością do 80 km/h (przed remontem do 50 km/h). Rok 2024 to również przełomowa decyzja dla kujawsko-pomorskiego odcinka linii nr 201

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/80-milionow-zlotych-na-linie-miedzy-lukowem-a-deblinem-9817

80 milionów złotych na linię między Łukowem a Dęblinem

20.06.2024

Dęblinie ma 447,5 m długości i składa się z 5 przęseł. 44 pociągi w ciągu doby przejeżdżają przez obiekt z maks. prędkością 90 km/h. Na czas remontu wprowadziliśmy ograniczenie prędkości do 30 km/h, a ruch prowadzimy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-pociagiem-miedzy-koscierzyna-a-chojnicami-bedzie-krotsza-o-5-minut-10219

Podróż pociągiem między Kościerzyną a Chojnicami będzie krótsza o 5 minut

18.11.2024

będą mogły pojechać z prędkością do 120 km/h zamiast obecnych 60-80 km/h. Tym samym skróci się czas podróży koleją między Chojnicami a Kościerzyną o około 5 minut. Prace w ramach zadania pn. „Zabudowa [...] – Kościerzyna” zrealizuje Zakład Automatyki i Telekomunikacji Sp. z o.o. z Gdyni. Wartość robót to 5 mln zł netto ze środków budżetowych PLK S.A. Zakończenie zadania planowane jest do końca 2025 r. Trasa [...] Brusy, pociągi pasażerskie na odcinku Chojnice – Brusy mogą jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h. Prace te pozwoliły skrócić czas podróży koleją z Chojnic do Kościerzyny o około 20 minut.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-krocej-niz-samochodem-autobusem-i-samolotem-to-efekt-wielomiliardowych-inwestycji-pkp-plk-2694

Koleją krócej niż samochodem, autobusem i samolotem. To efekt wielomiliardowych inwestycji PKP PLK

29.12.2014

miastami w Polsce. 200 km/h z Warszawy do Katowic, Krakowa i Wrocławia W nowym rozkładzie jazdy, po raz pierwszy w historii wprowadzono regularne kursowanie pociągów z prędkością 200 km/h. Taka jazda jest możliwa [...] godziny i 42 minuty, zamiast dotychczasowych ponad 5 godzin. Na przełomie 2015 i 2016 roku, po udostępnieniu kolejnego odcinka z prędkością 200 km/h, czas jazdy do Katowic i Krakowa skróci się o kolejnych [...] tej inwestycji z Krakowa do Wrocławia czas przejazdu skrócił się z 5 do 3 godzin, a podróż z Częstochowy do Wrocławia trwa teraz około 1,5 godziny. Łódź – Warszawa w 70 minut PKP Polskie Linie Kolejowe S

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowo-w-karkonosze-2796

Komfortowo w Karkonosze

14.05.2015

jest skrócenie czasu przejazdu pociągów ze stolicy Dolnego Śląska do Jeleniej Góry z ponad 3,5h do nieco ponad 2 h. Projekt „Modernizacja regionalnej linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-rozstrzygniecie-postepowania-44

Koleje dużych prędkości - rozstrzygnięcie postępowania

23.06.2010

Wielka Brytania. 3) Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, Düsseldorf, Niemcy; 2. Dornier Colsulting GmbH, Immenstaad am Bodensee. 4) Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieria IDOM [...] Hiszpania; 2. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o., Poznań, Polska. 5) Konsorcjum w składzie: 1. Pöyry Infra GmbH, Lörrach, Niemcy; 2. Pöyry Infra Sp. z o.o., Kraków, Polska; 3. VIAPONTE – Projectos [...] a Kolejowego „KOLPROJEKT” Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 4. EGIS Poland Sp. z o.o Warszawa, Polska; 5. EGIS Rail S.A., Villeurbanne Cedex, Francja. 2) Konsorcjum w składzie: 1. SYSTRA, Paryż, Francja; 2

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-w-wielkopolsce-nowe-polaczenia-i-dogodniejsze-podroze-7942

Kolej Plus w Wielkopolsce – nowe połączenia i dogodniejsze podróże

27.01.2023

Koninem zajmą 42 minuty, a do Poznania linią Warszawa – Poznań ok. 2h 10 min. Na ok. 38 km trasie możliwe będą przejazdy z prędkością 120 km/h. Przewidziano perony dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych [...] tor pozwoli na przejazdy z prędkością 120 km/h. Linia zostanie połączona ze zmodernizowaną trasą Poznań – Piła. Pociągi dojadą z Czarnkowa do Poznania w ok. 1h 40 min. Dogodną obsługę podróżnych zapewnią [...] spalinową z prędkością 120 km/h. Trasa „włączy się” w zmodernizowaną już na wielkopolskim odcinku linię Poznań – Szczecin. Dojazd koleją do Poznania szacowany jest na ok. 1h 30 min. Podróżni zyskają odpowiednio

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...65666768697071727374Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 701 do 710 z 733.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook