Wyniki wyszukiwania
m i gabloty z rozkładami jazdy pociągów. Osoby o ograniczonej możliwości poruszania się dzięki pochylniom zyskają wygodny dostęp do pociągów. Lepszy dostęp do kolei na modernizowanej trasie w kierunku
PRZECZYTAJperonach także po zmroku. Zaplanowano dwa dojścia do nowego peronu. Dostęp zapewnią schody oraz pochylnia od ul. Indrzejczyka w bliskim sąsiedztwie przejścia dla pieszych i wejścia do tunelu. Drugie dojście
PRZECZYTAJPowstają nowe przystanki w Olsztynie
06.07.2018
funkcjonalne oświetlenie. Wszyscy pasażerowie, również osoby o ograniczonej mobilności, m.in. dzięki pochylniom wygodniej skorzystają z dostępu do pociągów. Na przystankach przewidziane zostały także stojaki
PRZECZYTAJtorach od strony warszawskiej Woli. Wygodne dojście do nowych peronów zapewnią schody, winda i pochylnia od strony ulicy Powązkowskiej i kładka od ulicy Duchnickiej. Kładka dodatkowo połączy dwie dzielnice
PRZECZYTAJfunkcjonalne oświetlenie. Wszyscy pasażerowie, również osoby o ograniczonej mobilności, m.in. dzięki pochylniom, zyskają wygodny dostęp do pociągów. Na przystankach przewidziane zostały także stojaki rowerowe
PRZECZYTAJwiaty, elementy małej architektury, nowe oświetlenie, system informacji głosowej. Dzięki specjalnym pochylniom obiekty będą przyjazne osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Poza pracami moder
PRZECZYTAJStacja Łódź Lublinek będzie miała 2 nowe komfortowe perony oraz wygodne i bezpieczne dojścia z pochylniami dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Do peronu nr 2 zostanie wybudowane dojście
PRZECZYTAJdostępny dla pasażerów. Usytuowany jest obok przejazdu na ul. Morcinka. Na przystanek prowadzi pochylnia, umożliwiająca dostęp wszystkim podróżnym. Peron wyłożony jest płytami o antypoślizgowej nawierzchni
PRZECZYTAJi czytelne oznakowanie. Ułożono antypoślizgową nawierzchnię z ścieżkami naprowadzającymi. Jest pochylnia dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się oraz nowe chodniki. Obok peronów jest przystanek
PRZECZYTAJchodnik (konstrukcja kładki będzie na poziomie gruntu), a z drugiej, gdzie jest spadek będą schody i pochylnia. - Dobre wykorzystywanie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. środków z funduszy unijnych poprawia
PRZECZYTAJ