Wyniki wyszukiwania
wyższe, jasno oświetlone perony, wyposażone w wiaty i ławki oraz czytelne oznakowanie i tablice informacyjne. Osobom o ograniczonej możliwości poruszania się dostęp do pociągów mają zapewniać windy i pochylnie
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694 480 239 Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Punkt Informacyjny info@ncbr.gov.pl Tel.: +48 22 39 07 170
PRZECZYTAJw tym windy i pochylnie. Dla osób niedowidzących i niewidomych na stacjach dostępne są tablice informacyjne z alfabetem Braille’a. Tylko w tym roku PLK zamontowały 207 wind i pochylni. Prawie 60 stacji
PRZECZYTAJe, Rakoniewice Milickie, Cieszków przebudowane zostały perony. Są wyposażone w wiaty, tablice informacyjne oraz oświetlenie, a także przystosowane do obsługi podróżnych z ograniczonymi możliwościami poruszania
PRZECZYTAJpowyżej 120 minut. Na 11 największych dworcach pasażerom pomagają pracownicy specjalnych punktów informacyjnych – InfoDworców. Sprawdź godzinę odjazdu pociągu przed rozpoczęciem podróży Informacje o rozkładzie
PRZECZYTAJskorzystają w 2020 roku. Perony wyposażone będą w szerokie wiaty, wygodne ławki oraz tablice informacyjne. Windy i pochylnie zapewnią dostęp osobom o ograniczonej mobilności. Powstaną ścieżki dotykowe
PRZECZYTAJmobilności. Na peronach z nowym oświetleniem zostaną zamontowane m.in. wiaty, ławki, gabloty informacyjne. Perony będą wyposażone w system oznakowania dotykowego i oznakowanie stałe. Przy dojściach będą
PRZECZYTAJPaździernikowa korekta rozkładu jazdy
12.10.2017
modernizacyjnych i utrzymaniowych obiekty są wyposażane w funkcjonalne wiaty i ławki. Gabloty informacyjne, wyświetlacze oraz infokioski na peronach coraz lepiej zapewniają podróżnym dostęp do informacji
PRZECZYTAJrobocza). Oba zwiększą możliwości kolei regionalnej. PLK zainstalują na nich wiaty, ławki, tablice informacyjne i funkcjonalne oświetlenie. Wszyscy pasażerowie, również osoby o ograniczonej mobilności, m.in
PRZECZYTAJ- od piątku (14 kwietnia) od godz. 19.00 do wtorku (18 kwietnia) do godz. 6:00 rano. Wsparcie informacyjne na dworcach Na największych dworcach pasażerom pomocy udzielą pracownicy InfoDworców, Centrów
PRZECZYTAJ