Wyniki wyszukiwania
PLK na śnieg i wiatr
14.02.2012
odśnieżanie peronów i dojść do peronów. W nocy dyżurne lokomotywy będą prowadzić jazdy patrolowe w celu utrzymania przejezdności linii kolejowych. Nad całością działań przez cały okres trudnych warunków
PRZECZYTAJZ pociągu na plażę
13.07.2015
Wszystkie perony na stacji w Helu zostały przebudowane. Są wyższe, mają nową nawierzchnię, oświetlenie i czytelne oznakowanie. Zdecydowanie poprawiła się obsługa na drugim peronie „wyspowym”, który z
PRZECZYTAJSzybciej i bezpieczniej Modernizacja linii kolejowej z Poznania do Piły to ważna inwestycja kolejowa w Wielkopolsce. Linia obsługuje ruch regionalny i dalekobieżny. Łączy ważne ośrodki północnej Wielk
PRZECZYTAJNa stacjach i przystankach m.in. Pisz, Ruciane Nida, Jeruty, Spychowo, Świętajno są nowe perony. Zmodernizowane obiekty zaoferują podróżnym lepszą obsługę. Po przebudowie są wyższe, co ułatwi wsiadani
PRZECZYTAJZachodniej będzie więcej pociągów dalekobieżnych i podmiejskich. Inwestycja jest kolejnym krokiem do celu, jakim jest bezpieczna, komfortowa i przewidywalna polska kolej – powiedział Andrzej Adamczyk, minister
PRZECZYTAJTor nie dla pieszych
11.10.2012
Modernizacje infrastruktury kolejowej i drogowej zapewniają, szczególnie w miastach, możliwość bezpiecznych przejść nad lub pod torami. Wiele osób wybiera jednak niebezpieczne skróty przez tory. We Wr
PRZECZYTAJPodłęże – Piekiełko: rozpędzamy projekt!
13.10.2023
wygodne podróże pociągiem. Istotny zakres prac stanowi m.in. przebudowa przystanków osobowych i stacji w celu zapewnienia dostępności i komfortu wszystkim podróżnym. Na stacji Mszana Dolna oraz na przystankach
PRZECZYTAJPoczątek prac na stacji Piaseczno
10.03.2016
Rusza remont stacji Od 13 marca PLK rozpoczną modernizację stacji w Piasecznie. Stary peron zostanie zastąpiony dwoma nowymi (położonymi na zewnątrz toru), wyższymi, dostosowanymi do potrzeb osób niep
PRZECZYTAJRoboty obejmują remont wiaduktu kolejowego nad al. Prymasa Tysiąclecia. Zapewnią dobry stan obiektu na kolejne lata. Wymieniana będzie zewnętrzna warstwa betonu – tzw. otulina betonowa. Konstrukcja zo
PRZECZYTAJprac to ponad 240 tys. zł. Na pomorskich peronach systematycznie są wymieniane tablice informacyjne. Coraz więcej jest jednolitych, tzn. z białymi napisami na granatowym tle. W województwie pomorskim wyjątkiem
PRZECZYTAJ