• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 26,3. Rezultatów: 200, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/regulamin-sieci-2025/2026

Regulamin sieci 2025/2026

Polsce zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 14 MB 3. Przepisy wewnętrzne: 3. Wykaz przepisów wewnętrznych PLK SA obowiązujących aplikanta i przewoźnika POBIERZ PDF [...] rozmiar pliku: 168 KB 5.3. Wykaz linii, na których nie jest dostępna zdolność przepustowa lub dostępna zdolność przepustowa jest ograniczona POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 35 KB 5.3. Wykaz linii, na których [...] pliku: 229 KB 5.3. Wykaz linii, na których nie jest dostępna zdolność przepustowa lub dostępna zdolność przepustowa jest ograniczona – DRUGA KOREKTA POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 269 KB 5.3. Wykaz linii, na

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/zmiany-w-regulaminie-sieci-2025/2026

Zmiany w Regulaminie sieci 2025/2026

regulaminu z załącznikami POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 4 MB 3. Zmiana nr 3 z dnia 21 stycznia 2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 152 KB 3. Zmiana nr 3 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ ZIP rozmiar pliku: [...] POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB 14. Zmiana nr 14 z dnia 31 lipca 2025 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 333 KB 14. Zmiana nr 14 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB 13. Zmiana nr 13 z [...] POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB 9. Zmiana nr 9 z dnia 16 maja 2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 72 KB 9. Zmiana nr 9 - Tekst regulaminu z załącznikami POBIERZ ZIP rozmiar pliku: 3 MB 8. Zmiana nr 8 z dnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/raport-roczny-pkp-polskie-linie-kolejowe-za-rok-2011-dostepny-on-line-1751

Raport Roczny PKP Polskie Linie Kolejowe za rok 2011 dostępny on-line

27.09.2012

W minionym roku wartość księgowa majątku spółki wzrosła o 14,9 % do wartości 26, 9 mld zł, co było rezultatem szeregu zakończonych inwestycji. Przychody z działalności gospodarczej osiągnęły kwotę 4 509 [...] modernizację linii kolejowych o wartości ponad 6,6 mld zł, a zrealizowane inwestycje wyniosły ponad 3,8 mld zł. Sfinansowano je ze wszystkich dostępnych dla spółki źródeł, głównie z Funduszu Spójności w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-26-tys-kierowcow-wykorzysta-ostrzezenie-polmetek-akcji-bezpieczny-piatek-4316

Czy 26 tys. kierowców wykorzysta ostrzeżenie? Półmetek akcji „Bezpieczny piątek”

02.08.2019

Warszawie, Lubartowie, Poroninie, Łapach, Tychach i Włoszczowej. Łącznie 26 tys. kierowcom przekazano informacje o bezpiecznym zachowaniu. Do 3,5 tys. dzieci trafiły kolorowanki przygotowujące do właściwego zachowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-60-milionow-zlotych-na-rewitalizacje-dwoch-linii-na-gornym-slasku-832

Prawie 60 milionów złotych na rewitalizację dwóch linii na Górnym Śląsku

05.08.2010

odcinku, co powinno się przełożyć na zwiększenie przychodów Spółki PKP PLK S.A. Druga umowa, podpisana 3 sierpnia 2010 roku obejmuje „Przebudowę infrastruktury kolejowej na linii nr 152 Paczyna – Lubliniec [...] 22,405” . Kwota, na jaką została podpisana z firmą TORPOL Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu wynosi 26 722 274, 03 zł brutto . W ramach zadania wykonana zostanie dokumentacja projektowa na przebudowę i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/67-mld-zl-na-kolej-rada-ministrow-przyjela-krajowy-program-kolejowy-2881

67 mld zł na kolej. Rada Ministrów przyjęła Krajowy Program Kolejowy

15.09.2015

postępowań są m.in. przetarg na linię Warszawa – Lublin (wartość prac – 3,5 mld zł), Wrocław – Poznań (1,5 mld zł), Warszawa – Poznań (2,6 mld zł), czy prace na linii obwodowej w Warszawie (260 mln zł). Część

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-na-7-stacjach-i-szybciej-koleja-do-zakopanego-3746

Wygodniej na 7 stacjach i szybciej koleją do Zakopanego

16.05.2018

przepustów, 27 mostów i 3 wiaduktów. Poziom bezpieczeństwa na kolejowej trasie a także w komunikacji samochodowej zwiększy modernizacja 46 przejazdów kolejowo-drogowych. Na 26 skrzyżowaniach będą zamontowane [...] Zakończenie wszystkich prac na linii w 2023 r. skróci podróż z Krakowa do Zakopanego o blisko godzinę – z 3 godz. do nieco ponad 2 godz. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/80-milionow-zlotych-na-linie-miedzy-lukowem-a-deblinem-9817

80 milionów złotych na linię między Łukowem a Dęblinem

20.06.2024

Wygodniej wsiądą do pociągów mieszkańcy Borowiny i Hordzieżki położonych między Łukowem a Dęblinem (lk26). W tych miejscowościach zbudujemy nowe perony. Wyposażymy je w nowe wiaty tablice i gabloty informacyjne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-port-polnocny-sprawny-dojazd-pociagow-zapewni-85-tys-pali-4494

Gdańsk Port Północny – sprawny dojazd pociągów zapewni 85 tys. pali

27.12.2019

drogowych i przejść dla pieszych oraz wymiana 221 rozjazdów. Przebudowane będą obiekty inżynieryjne – 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów. Nad torami stacji Gdańsk Kanał Kaszubski, w ciągu ulicy Ku Ujściu [...] pociągi o obciążeniu 221 kN na oś. Łączna wartość trzech projektów w trójmiejskich portach wynosi ponad 2,6 mld zł netto. Prawie 40 proc. stanowi dofinansowanie unijne - ze środków instrumentu finansowego Connecting

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-prace-przy-zadaszeniu-fotogaleria-5900

Warszawa Zachodnia – prace przy zadaszeniu [FOTOGALERIA]

10.07.2021

słupach w kształcie litery V lub X. Przykrycie hali peronowej będzie miało powierzchnię 35 000 m2, czyli 3,5 hektara. Budowane są trzy nowe perony od ul. Tunelowej. Powstaje równocześnie nowy tunel, w którym [...] infrastrukturą dworcową oraz konstrukcja przyszłego tunelu tramwajowego. Ściany szczelinowe o głębokości 26 metrów, czyli na głębokość ośmiopiętrowego budynku, stanowią ważny etap budowy obiektu. Prace skupiają [...] realizacja prac metodą podstropową. Wykop pod konstrukcję nowego dworca podziemnego będzie miał 200 000 m3. Wznoszony jest budynek potrzebny do obsługi stacji. Roboty obejmują także remont wiaduktu kolejowego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook