Wyniki wyszukiwania
środków instrumentu „Łącząc Europę”. Całkowity koszt projektu to ponad 1,47 mld zł, z czego około 1,25 mld pochodzi ze środków Unii Europejskiej. Projekt „„Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław [...] Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 600 084 749
PRZECZYTAJbranży automatyki, elektroenergetyki. – Bardzo cieszę się, że rozpoczynają się roboty na linii kolejowej 25. Jest to jedna z kilku inwestycji kolejowych, które zaplanowaliśmy w ramach Regionalnego Programu [...] zaprojektować inwestycje na trasie Padew – Mielec – Dębica. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica” wpisany jest w Regionalny Program Operacyjny Województwa Podk [...] procedurze przetargowej. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. T: + 48 694 480 153 rzecznik@plk-sa.pl
PRZECZYTAJlk-sa.pl T: + 48 694 480 239 PKP Intercity S.A. Agnieszka Serbeńska Rzecznik prasowy rzecznik@intercity.pl T: + 48 505 554 384 PKP S.A. Michał Stilger Rzecznik prasowy michal.stilger@pkp.pl T: + 48 798 [...] powrót połączeń Wrocław – Krotoszyn Kończy się modernizacja 40 km odcinka Grabowno Wielkie – Zduny. Od 25 marca planowany jest powrót połączeń pasażerskich z Wrocławia do Krotoszyna . Czas przejazdu to 1 h
PRZECZYTAJszybciej pojedziemy z Wrocławia do Krotoszyna 11 marca linia zostanie otwarta dla ruchu towarowego. 25 marca planowane są pociągi pasażerskie. Składy z Wrocławia Głównego dojadą do Krotoszyna w ok. 1 h [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
modernizacji krakowskiej linii średnicowej wykonawca ułożył już przeszło 10 km nowych torów. Wylano 25 tys. m3 betonu i zużyto 3 tys. ton stali zbrojeniowej. Główne prace budowlane zakończą się w 2020 r [...] dla mediów: Piotr Hamarnik Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. piotr.hamarnik@plk-sa.pl T: + 48 605 352 883 „Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie
PRZECZYTAJzaprojektować inwestycje na trasie Padew – Mielec – Dębica. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica” wpisany jest w Regionalny Program Operacyjny Województwa Podk [...] 355 438,06 PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. T: + 48 694 480 153 dorota.szalacha@plk-sa.pl Inwestycja w liczbach - 32 km wymienionych torów - 9 stacji
PRZECZYTAJlk-sa.pl T: + 48 694 480 239 PKP Intercity S.A. Agnieszka Serbeńska Rzecznik prasowy rzecznik@intercity.pl T: + 48 505 554 384 PKP S.A. Michał Stilger Rzecznik prasowy michal.stilger@pkp.pl T: + 48 798 [...] powrót połączeń Wrocław – Krotoszyn Kończy się modernizacja 40 km odcinka Grabowno Wielkie – Zduny. Od 25 marca planowany jest powrót połączeń pasażerskich z Wrocławia do Krotoszyna . Czas przejazdu to 1 h
PRZECZYTAJpojedziemy z Wrocławia do Krotoszyna Po 10 marca linia zostanie otwarta dla ruchu towarowego, a od 25 marca planowane są pociągi pasażerskie. Pociągi z Wrocławia Głównego dojadą do Krotoszyna w ok. 1 h [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJsą także w ramach prac na linii Kutno – Toruń. W ramach środków budżetowych przebudowano już łącznie 25 przejazdów. Kierowców ostrzegają dodatkowe urządzenia. Sprawny przejazd przez skrzyżowanie toru z drogą [...] Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 571 370 301
PRZECZYTAJpoligon w Drawsku Pomorskim. Dla sprawnego ruchu kolejowego w regionie duże znaczenie miało odbudowanie 25 km drugiego, nieczynnego toru między Szczecinkiem i Łubowem. Teraz możliwy jest przejazd większej liczby [...] Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: +48 600 084 749 ,,Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie
PRZECZYTAJ