Wyniki wyszukiwania
W ramach rewitalizacji wyremontowane lub wymienione zostaną tory i podtorze, sieć trakcyjna, perony, systemy odwodnieniowe, sygnalizacja oraz obiekty inżynieryjne, takie jak wiadukty, mosty i przepusty
PRZECZYTAJperony zostaną zastąpione peronem wyspowym. Wymieniona zostanie nawierzchnia placu przystacyjnego, tory o łącznej długości blisko 1700 metrów oraz 3 rozjazdy, które zapewnią pociągom sprawną zmianę toru
PRZECZYTAJskładał się z trzech łukowych przęseł. Obecnie na linii przebudowywane są perony. Wykonawca układa nowe tory. Nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zastępują stary sprzęt. Na stacji Ostrołęka
PRZECZYTAJprawie 3 km i remont 5 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów. Specjalna maszyna wyreguluje tory na ponad 21 kilometrach linii. Uporządkowana zostanie zieleń w bliskim sąsiedztwie linii. Podróżni
PRZECZYTAJpracach projektowych, wykonawcy rozpoczęli roboty, które zakończą się w połowie 2023 r. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h
PRZECZYTAJnajwiększe to Warszawa Praga, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Modlin i Nasielsk. Zbudowano od nowa tory, mosty i przepusty oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na
PRZECZYTAJmożliwościach poruszania się. Na szlaku – dla sprawnych i bezpiecznych podróży koleją – wyremontujemy tory, rozjazdy, przepusty, sieć trakcyjną oraz zabudujemy nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym.
PRZECZYTAJPociągiem do uzdrowiska w Ciechocinku
05.12.2023
i Aleksandrowie Kujawskim. Zamontowane zostaną nowe wiaty, ławki oraz energooszczędne oświetlenie. Tory i rozjazdy zostaną wyremontowane, a wymiana urządzeń sterowania ruchem kolejowych i remont sieci
PRZECZYTAJZwiększy się poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych oraz przejściach dla pieszych przez tory dzięki wymienionej nawierzchni i nowemu oświetleniu. W ramach projektu zostaną wymienione prawie 52
PRZECZYTAJbędzie ograniczenie hałasu wywoływanego przejazdem składów. Dla zarządcy linii, dobrze przygotowane tory, to lepsze warunki utrzymania linii i przewozów pasażerskich oraz towarowych. Podróżni już korzystają
PRZECZYTAJ