• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy zakład. Rezultatów: 744, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

linii dużej prędkości w Polsce. Studium wykonalności realizowane jest w dwóch etapach. Pierwszy zakłada wykonanie analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap stanowić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-to-priorytet-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-2090

Bezpieczeństwo na kolei to priorytet PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

11.12.2013

niezbędnych do właściwego kontrolowania i utrzymania infrastruktury. Zatrudnienie w poszczególnych zakładach i posterunkach zostanie dostosowane do potrzeb. PLK ograniczyły liczbę jazd na sygnały zastępcze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-stawia-na-kolej-2662

Warszawa stawia na kolej

05.11.2014

(tramwaje), Górczewskiej (metro i autobusy), Powązkowskiej (autobusy) i Radzymińskiej (autobusy, metro). Zakłada się, iż docelowo linie S1 i S2 zostaną na obecnych trasach, natomiast ostateczny model obsługi Lotniska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najpierw-sufit-rusza-kolejny-etap-budowy-dworca-fabrycznego-1943

Najpierw sufit! Rusza kolejny etap budowy dworca Fabrycznego

21.05.2013

pionowych elementy płyty i wreszcie na całą działkę roboczą jest wylewany właściwy beton. Projekt zakłada, że całkowita powierzchnia płyty w obszarze stacji i parkingu będzie miała powierzchnię ok. 65 tys

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

h. Hala dworca znajdzie się 16,5 metra pod ziemią, obejmie cztery perony i osiem torów. Projekt zakłada również budowę tuneli wybiegających w stronę wschodnią do stacji Łódź Widzew. Nowy budynek dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linii-wroclaw-poznan-1239

Ponad 100 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na linii Wrocław - Poznań

29.03.2011

Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o. – Pełnomocnik (Lider), Katowice • Krakowskie Zakłady Automatyki S.A., Kraków • Roman Sabat Biuro Wdrożeniowo-Projektowe SABEL, Wrocław na kwotę 94 593

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-bydgoszczy-do-trojmiasta-beda-szybsze-podroze-i-sprawniejszy-przewoz-towarow-4553

Koleją z Bydgoszczy do Trójmiasta będą szybsze podróże i sprawniejszy przewóz towarów

25.02.2020

uzyskanie prędkości pociągów 160-200 km/h oraz prędkości 200 km/h. Wariant z prędkością 200 km/h zakłada elektryfikację oraz rewitalizację linii nr 240 na odcinku z Terespola Pomorskiego do Świecia, co

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swiateczno-noworoczne-podroze-koleja-4493

Świąteczno-noworoczne podróże koleją

24.12.2019

dworców. Planując podróż, warto sprawdzić godziny otwarcia dworców kolejowych – w poświęconej im zakładce na stronie internetowej PKP S.A. Kontakt dla mediów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-na-swiateczno-noworoczne-podroze-4476

Kolej przygotowana na świąteczno-noworoczne podróże

23.12.2019

dworców. Planując podróż, warto sprawdzić godziny otwarcia dworców kolejowych – w poświęconej im zakładce na stronie internetowej PKP S.A. Kontakt dla mediów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mirosław Siemieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rok-zmian-na-mazowieckich-torach-inwestujemy-w-wygode-i-bezpieczenstwo-10374

Rok zmian na mazowieckich torach – inwestujemy w wygodę i bezpieczeństwo

20.12.2024

i linii otwockiej Ogłosiliśmy przetarg na modernizację odcinka Warszawa Wawer - Otwock. Projekt zakłada rozdzielenie ruchu aglomeracyjnego i dalekobieżnego, likwidację czterech przejazdów kolejowo-drogowych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...62636465666768697071...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 661 do 670 z 744.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook