Wyniki wyszukiwania
trasie Trzebinia –Oświęcim – Czechowice-Dziedzice. Celem realizacji jest dostępniejsza, komfortowa kolej i krótsze podróże z Małopolski na Śląsk. Przebudowa zapewni atrakcyjne przejazdy pociągiem oraz transport
PRZECZYTAJinfrastruktury kolejowej, w celu lepszego wykorzystywania ekologicznego środka transportu, jakim jest kolej – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Skomplikowane narzędzie
PRZECZYTAJtrasy 142 Katowice Ligota – Katowice Murcki - Tychy zaplanowana jest do realizacji w ramach Programu Kolej Plus. Dzięki przebudowie, po ponad 30 latach możliwe będzie uruchomienie stałych połączeń pasażerskich
PRZECZYTAJoświetlenie. Orientację podróżnym ułatwią tablice z czytelnym oznakowaniem i gabloty z rozkładami jazdy. Kolej dostępniejsza, bezpieczniejsza, wygodniejsza Na zachodniopomorskiej i lubuskiej części trasy Poznań
PRZECZYTAJcodzienną komunikację w miejscowości oraz skróci drogę do Jeziora Kierskiego Małego. – Chcemy, aby kolej zapewniała atrakcyjne podróże, a mieszkańcy terenów obok linii mieli sprawną i bezpieczna komunikację
PRZECZYTAJLepsze podróże kolejową zakopianką
23.06.2023
latem. Dla podróżnych dostępna jest tymczasowa stacja na Spyrkówce w rejonie ul. Chyców – Potok. - Kolej szybsza, bardziej komfortowa i bezpieczniejsza w góry, to najważniejszy cel inwestycji PKP Polskich
PRZECZYTAJkomunikacyjnej, m.in. mieszkańców miasta Gorlice i okolic. Dzięki inwestycji zarządcy infrastruktury, kolej także w tej części Małopolski stanie się dostępniejsza i atrakcyjniejsza dla podróżnych – powiedział
PRZECZYTAJpodróży w województwie warmińsko-mazurskim i ograniczy wykluczenie komunikacyjne w kolejnym regionie. Kolej zapewnia ekologiczne i bezpieczne podróże – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu, pełnomocnik
PRZECZYTAJinformacyjne i system nagłośnienia. Monitoring zapewni większy poziom bezpieczeństwa. - Nowoczesna kolej to nie tylko ogromne inwestycje i wielkie prędkości. To także podróże na wyciągnięcie ręki dla pasażerów
PRZECZYTAJKolejowych S.A. – dyrektor ds. transformacji cyfrowej wziął udział w dwóch debatach - ,,Niezawodna kolej w obliczu zagrożeń hybrydowych” oraz ,,Czas przyspieszyć informatyzację kolei”. Eksperci omawiali
PRZECZYTAJ