Wyniki wyszukiwania
podbijarek, torowej – CSM i rozjazdowej UNIMAT o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny etap największego programu inwestycyjnego spółki. Wysoka wydajność i jakość pracy zdecydowanie zwiększają
PRZECZYTAJrealizowana w ramach większego projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II. Na Centralnej Magistrali Kolejowej PLK modernizują także stację techniczną w Idzikowicach oraz
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi
PRZECZYTAJKolej przygotowana na upały
11.06.2019
pasażerów wygłaszane w pociągach, na dworcach i peronach. CWK zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku zmian spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi organizuje
PRZECZYTAJi towarowych. Wymaga to od wykonawcy szczególnej uwagi i odpowiedniego przygotowywania kolejnych etapów prac. Przystanek Warszawa Powązki jest budowany w ramach projektu „Prace na linii obwodowej w Warszawie
PRZECZYTAJNowoczesne perony powstaną na stacji w Czaplinku i 10 przystankach (m.in. Żelisławie Pomorskim). Pierwszy etap prac za 134 mln zł skończy się we wrześniu. Cały projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 210 na
PRZECZYTAJtowarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Kontakt
PRZECZYTAJi buduj” w ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Finansowanie inwestycji zapewniono ze środków budżetowych. Kontakt dla mediów: Izabela Miernikiewicz
PRZECZYTAJpociągami do centrum miasta – mówi Artur Chojecki, wojewoda warmińsko-mazurski. Rozpoczyna się drugi etap prac Od 16 października prace obejmą odcinek z Olsztynka do Działdowa. Nastąpi zmiana komunikacji
PRZECZYTAJChabówka. Wartość projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap I – część przejazdowa” to ponad 256,7 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJ