• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2382, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jeden-tunel-pod-torami-juz-otwarty-umowa-na-drugi-podpisana-9047

W Sulejówku jeden tunel pod torami już otwarty, umowa na drugi podpisana

29.11.2023

Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Inwestycja w Sulejówku o wartości ok. 60 mln zł netto realizowana jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych [...] wspólnie z Województwem Mazowieckim i Miastem Sulejówek. PKP Polskie Linie Kolejowe zapewniły ok. 31 mln zł netto wartości inwestycji. Część Spółki jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Funduszu [...] skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2284W w mieście Sulejówek”. Szacowana wartość inwestycji to ok. 100 mln zł. Całość jest finansowana z KPO. Więcej bezkolizyjnych skrzyżowań na Mazowszu Budowa tunelu w Sulejówku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drzewa-i-krzewy-pod-kontrola-naukowcy-opracuja-system-wspomagajacy-bezpieczenstwo-8090

Drzewa i krzewy pod kontrolą – naukowcy opracują system wspomagający bezpieczeństwo

17.03.2023

i infrastruktury. Na wsparcie projektów w ramach dwóch edycji BRIK zaplanowano łącznie 100 mln zł (po 50 mln na edycję – w tym udział Partnerów w proporcjach po 50%). [...] i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej – BRIK II. Na badania PLK S.A. oraz NCBiR przeznaczyły po 2,9 mln zł. BRIK dla rozwoju kolei Do chwili obecnej w ramach w ramach przedsięwzięcia BRIK przeprowadzono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-pojedziemy-koleja-na-podlasiu-3265

Wygodniej pojedziemy koleją na Podlasiu

30.12.2016

min. Prace na linii kolejowej nr 31 na odcinku gr. województwa – Czeremcha – Hajnówka Za ponad 170 mln zł PLK wyremontują 37 km torów, wymienią rozjazdy oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie [...] na tym odcinku mają na celu przywrócenie ruchu pociągów na tej trasie. Koszt inwestycji to ponad 80 mln zł. Modernizacja linii kolejowej nr 32 na odcinku Białystok – Bielsk Podlaski (Lewki) Oprócz wymiany [...] jeździć z prędkością rozkładową do 120 km/h, a towarowe do 80 km/h. Koszt prac szacuje się na ponad 50 mln zł. Ogłoszone przetargi są elementem tzw. Magistrali Wschodniej – koncepcji zakładającej modernizację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-pociagiem-z-grudziadza-i-kwidzyna-do-malborka-3380

Szybciej pociągiem z Grudziądza i Kwidzyna do Malborka

12.05.2017

UE do całkowitej wartości projektu wynosi 180,5 mln zł. Wykonawcą podpisanej dziś (12.05.2017 r.) przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowy za 212 mln zł (netto) jest konsorcjum NDI S.A. i Pomorskie [...] zakończy się jesienią 2019 r. - Poprawa linii na odcinku Malbork – Gardeja to inwestycja warta 212 mln zł. W Krajowym Programie Kolejowym tylko na zadania w województwie pomorskim przewidziano około 6 mld

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-na-nysie-luzyckiej-3169

Z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym na Nysie Łużyckiej

05.09.2016

Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok. 23 mln zł., z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura [...] Niemcami na odcinku Bielawa Dolna – Horka. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest warta 23 mln zł. Zgodnie z harmonogramem, w miejscu nowej przeprawy stoi już sześć, żelbetowych podpór mostowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/to-juz-przeszlosc-pkp-plk-odpowiada-na-zarzuty-nik-opisane-w-gazecie-wyborczej-1901

To już przeszłość – PKP PLK odpowiada na zarzuty NIK opisane w Gazecie Wyborczej

09.04.2013

kolejowego wzrosły z 2 606 mln zł w 2010 roku do 3 613 mln zł w roku 2011. Wieloletni Plan Inwestycji Kolejowych przewiduje, że w roku 2013 PKP PLK S.A. wydadzą na inwestycje 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/etapy-przebudowy-mostu-nad-kanalem-kedzierzynskim-4556

Etapy przebudowy mostu nad Kanałem Kędzierzyńskim

199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki-Stare Koźle" o wartości ponad 190 mln zł, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/zaklad-robot-komunikacyjnych-dom-w-poznaniu-sp-z-oo-4482

Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.

sterowania ruchem kolejowym. Obecnie firma realizuje największy w jej historii – sięgający ok. 100 mln zł program nakładów inwestycyjnych – zakup maszyn najnowszej generacji celem osiągnięcia standardów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybka-kolej-z-warszawy-do-krakowa-coraz-blizej-ertms-ects-poziomu-2-na-cmk-4380

Szybka kolej z Warszawy do Krakowa coraz bliżej – ERTMS/ECTS poziomu 2 na CMK

30.09.2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dziś (30.09.2019 r.) umowę o wartości 314 mln zł na zaprojektowanie i budowę systemu i nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym na ok. 210 km linii Centralnej [...] do Zawiercia. Zawarto tez umowę na budowę wiaduktu drogowego na CMK w Zachorzowie Kolonii za ok. 26 mln zł. Inwestycje zapewniają podnoszenia prędkości pociągów na linii do 250 km/h. – Inwestycje z Krajowego [...] II”. Prace w systemie „projektuj i buduj” zaplanowano na lata 2019 – 2023. Inwestycja o wartości 314 mln zł jest finansowana ze środków budżetowych. Budowa systemu GSM-R na CMK jest realizowana w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zapewni-nowe-i-lepsze-podroze-w-wielkopolsce-8649

Kolej Plus zapewni nowe i lepsze podróże w Wielkopolsce

29.08.2023

wykonawcą Multiconsult Polska Sp. z o.o. za ok. 13, 7 mln zł (netto) oraz na rewitalizację trasy Międzychód – Szamotuły z BBF Sp. z o.o. za ok. 7,9 mln zł (netto) i Śrem – Czempiń z Konsorcjum firm Mosty [...] Mosty Katowice Sp. z o. o. & Arcadis Sp. z o. o. za ok. 9,7 mln zł (netto). Jednocześnie w umowach przewidziano opcje nadzoru autorskiego, z której zamawiający może skorzystać w trakcie realizacji projektu [...] ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 12 projektów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...59606162636465666768...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 631 do 640 z 2382.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook