Wyniki wyszukiwania
wymienione zostaną rogatki, sygnalizatory oraz nawierzchnia, dzięki czemu kierowcy przejadą przez tory sprawniej. PLK S.A. podpisały umowę na realizację prac z konsorcjum firm Krakowskie Zakłady Automatyki
PRZECZYTAJKolejowych S.A. z Centrum Realizacji Inwestycji. Zmodernizowano już ponad 51 km linii kolejowej obejmujące tory o długości ponad 116 km. Oddano do użytku 5 przejazdów kolejowych, 23 perony, przejście dla pieszych
PRZECZYTAJSpecjalny pociąg firmy Speno szlifował tory na 52 km odcinku z Olsztynka do Działdowa. Poprawa układu torów i powierzchni szyn zwiększa komfort jazdy, niweluje hałas przejeżdżających pociągów oraz wydłuża
PRZECZYTAJprace na odcinku Olsztyn – Olsztynek. Wykonawca na większości 30-kilometrowej trasy położył już nowe tory. Przy pracach wykorzystywane są specjalne maszyny. Na odcinku z Olsztyna do Kortowa pracuje tzw.
PRZECZYTAJGłębiec w województwie śląskim i trasie Ruskie Piaski – Zawada, powiat zamojski. Nadal przeglądane są tory w miejscach, w których przeszły ulewne deszcze i oceniany jest stan infrastruktury. Zarządca infr [...] Zawada powiat zamojski, działa komunikacja zastępcza autobusowa. Służby kolejowe na bieżąco sprawdzają tory w miejscach, w których przeszły ulewne deszcze. Oceniany jest stan skarp i obiektów inżynieryjnych [...] zespoły techniczne usunęły kilka powalonych drzew oraz gałęzie i przeszkody naniesione przez wiatr na tory i siec trakcyjną. W regionach południowych wzmocniono obsadę techniczną oraz powołano sztaby, oceniające
PRZECZYTAJ25 mld zł. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni piesi przechodzący przez tory w miejscach niedozwolonych i kierowcy ignorujący bezpieczeństwo na przejazdach. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJroku. Nową trasą pomiędzy Krakowem a Nowym Sączem i Zakopanem pojedziemy w 2030 roku. Modernizujemy tory, wiadukty i mosty Z końcem listopada rozpoczęliśmy prace na trasie Sucha Beskidzka – Żywiec, która
PRZECZYTAJPrzemysłowa 12 (w weekendy 11). Zakres wykonanych prac objął nie tylko perony. Przebudowane zostały tory w rejonie nowych przystanków, zamontowano 3 nowe rozjazdy i odpowiednio przebudowano sieć trakcyjną
PRZECZYTAJmieszkańców warszawskich dzielnic Praga Południe i Rembertów, zbudowaliśmy bezpieczne przejścia przez tory, prowadzące do pieszego szlaku w Rezerwacie Przyrody Olszynka Grochowska. Przejścia te zabezpieczyliśmy
PRZECZYTAJzapewnią sprawny przejazd pociągów oraz zwiększą bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Na wiaduktach położono tory oraz zamontowano część sieci trakcyjnej. Pod wiaduktami gotowe jest odwodnienie i układany jest asfalt
PRZECZYTAJ