Wyniki wyszukiwania
Bezpieczne wakacje na kolei
05.07.2018
przedstawicieli SOK z mobilnym centrum monitoringu będzie można spotkać 8 lipca w Bielsku-Białej w ramach Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego Kolej w miniaturze oraz 28 lipca roku na Zamku Krzyżtopór
PRZECZYTAJjest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJ„Roboty na przebudowę układu torowego stacji Kłodzko Miasto, która umożliwi kończenie biegu pociągów w ramach projektu pn.: „Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń
PRZECZYTAJKraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Koszt, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota
PRZECZYTAJWiosenne podróże koleją z wygodnych stacji
10.04.2017
Realizowane przez PLK prace w aglomeracjach to lepsze codzienne podróże pociągiem do pracy i szkoły. W ramach modernizacji trasy Rail Baltica zmieniają się stacje i przystanki pod Warszawą. Nowe perony w Wołominie
PRZECZYTAJHałas pod lupą PLK
06.04.2017
ekranów, m.in. na odcinkach: Warszawa – Skierniewice, Zielonka – Sadowne oraz Swarzędz – Poznań. W ramach realizowanych przez PLK inwestycji, na podstawie uzyskanych już decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
PRZECZYTAJPrzystanek Iwiny, nieopodal Wrocławia, na linii w kierunku Kłodzka. Realizacja przewidziana jest w ramach RPO dla województwa dolnośląskiego. Z tej puli zostanie też zmodernizowany przystanek Wrocław Muchobór
PRZECZYTAJodcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego Łącząc Europę”. Łączną wartość projekty wynosi 555,5 mln PLN, a kwota do
PRZECZYTAJgo Bydgoszcz – Trójmiasto i liniach stycznych oraz chojnickim węźle kolejowym” wykonywana jest w ramach projektu „Prace przygotowawcze dla wybranych projektów”. Wartość 4,7 mln zł (netto). Finansowanie
PRZECZYTAJ– Rzeszów, etap III” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota
PRZECZYTAJ