Wyniki wyszukiwania
sterowania ruchem kolejowym umożliwi obsługę pociągów aglomeracyjnych i dalekobieżnych. – Niezwykle szeroki zakres inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wymaga stałej współpracy z wykonawcami oraz
PRZECZYTAJwartej prawie 5 mln zł wyremontowany będzie też wiadukt i przepust. Prace przewidziano do grudnia br. Szeroki zakres prac wymaga zmian w komunikacji Zakres prac, przewidziany na jednotorowej linii Cieszyn –
PRZECZYTAJna i obok toru o zbliżającym się pociągu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. starają się, by bardzo szeroki zakres prac na torach przebiegał bezpiecznie. - Wykonawcy robót prowadzonych na sieci zarządzanej
PRZECZYTAJWygłaszane są komunikaty głosowe o zmianach. Komunikacja autobusowa Rzeszów Główny – Rzeszów Staroniwa Szeroki zakres prac na torach i peronach wymaga wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej na odcinku
PRZECZYTAJpodróżnym dostęp do pociągów. Modernizacja zakończy się w czerwcu 2019 r. Wówczas długa na 400 m i szeroka na ponad 10 m platforma zapewni bezpieczne i wygodne podróże. Ponadto dostęp dla osób o ograniczonej
PRZECZYTAJperonów. Peron nr 1 będzie dostosowany do obsługi pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych. Jest już szeroka 100 m wiata, która osłoni przed deszczem. Montowane są ławki oraz czytelne tablice informacji pa
PRZECZYTAJsterowania ruchem zwiększą poziom bezpieczeństwa na skrzyżowaniach drogi z torami. Zmiany w komunikacji Szeroki zakres robót wymaga zmian w organizacji ruchu pociągów i uruchomienia zastępczej komunikacji autobusowej
PRZECZYTAJszyn. Rozkład jazdy będzie uwzględniał takie rozwiązanie. Na stacji w Pruszkowie będzie jeszcze szeroki zakres prac. Roboty będą obejmowały peron i wiatę oraz przejście podziemne. Po ich zakończeniu, otwarty
PRZECZYTAJGłówne prace na linii Kutno – Płock zakończą się do 30 czerwca br. W tym czasie, ze względu na szeroki zakres prac, ruch kolejowy na jednotorowej linii pomiędzy Kutnem a Płockiem został wstrzymany. Przewoźnik
PRZECZYTAJprzebudowa pierwszej części wiaduktu. Pociągi jeżdżą już po 3 nowych konstrukcjach pod 3 torami. Szeroki zakres prac wymagał specjalnej organizacji ruchu kolejowego i drogowego. To wymiana przęseł, wzmocnienie
PRZECZYTAJ