Wyniki wyszukiwania
demontażu starego toru, położenia nowych podkładów i szyn. Maszynowo przeprowadzono wymianę tłucznia, co skraca czas robót. Zabudowano już 10 z 11 nowych rozjazdów. To ważne elementy infrastruktury kolejowej,
PRZECZYTAJtor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Dzięki zastosowaniu najnowszej techniki robót, skraca się znacznie czas prac. W ten sposób zostanie ułożonych ponad 17 kilometrów nowych torów. Specjalistyczne
PRZECZYTAJOd Toszka do Koźla maszyna zmienia tor
17.05.2019
toru na dzień. Dzięki zastosowaniu najnowszej techniki robót prace postępują szybko i dokładnie. Skraca się znacznie czas, z około miesiąca do nawet czterech dni. Wartość projektu pn. „Prace na liniach
PRZECZYTAJSTOP, sygnalizatorami, przejeżdżają kiedy rogatki są zamykane, a niekiedy wymijają je slalomem. To skracanie sobie drogi do śmierci. Rozejrzyj się za Żółtą Naklejką PLK – może uratować Twoje życie W trakcie
PRZECZYTAJoraz naciskami osi, a nie liczbą zainwestowanych miliardów złotych. Czas to pieniądz, dobrze wydany, skraca podróż - powiedział Maciej Kaczorek, Członek Zarządu, dyrektor ds. strategii i rozwoju. Planowaniu
PRZECZYTAJodległości od stacji kolejowej i zatrzymujących się tam pociągów. Nowe przejście znacznie ułatwia i skraca dojście do pociągów linii wołomińskiej, szczególnie mieszkańcom ulic Białostockiej i Radzymińskiej
PRZECZYTAJktóre można uznać za kluczowe w służbie eliminowania ograniczeń prędkości, poprawy parametrów i skracania czasów przejazdów. Systematyczna diagnostyka, monitoring sieci i obiektów umożliwiają skuteczną [...] specjalistyczne maszyny torowe, kupowane dzięki dokapitalizowaniu spółek zależnych z grupy PLK SA skracają czas prac przy zachowaniu wymaganych parametrów. W zeszłym roku podbijarki czy profilarki wykonały
PRZECZYTAJwypoczynku, zabaw i spotkań. – Podpisywana dziś umowa to dowód na to, że kolejowe inwestycje nie tylko skracają czas przejazdów, zwiększają komfort podróży i likwidują wykluczenie komunikacyjne, ale również
PRZECZYTAJtor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Dzięki zastosowaniu najnowszej techniki robót, skraca się znacznie czas prac, z około trzech miesięcy do zaledwie ośmiu dni. W ten sposób zostanie ułożonych
PRZECZYTAJodcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca czas jazdy o ok. 20 minut. Poza poprawą stanu technicznego linii i zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa
PRZECZYTAJ