Wyniki wyszukiwania
W Oławie widać budowę nowego przystanku
24.05.2024
pociągów. Wykonawca będzie mógł kontynuować prace przy przejściu podziemnym. Nowy przystanek w Oławie od połowy przyszłego roku zapewni pasażerom szybki dojazd do Wrocławia. W około 22 minuty dostaniemy się do
PRZECZYTAJkolejowej nr 11 na odcinku Łowicz Główny – Skierniewice”. Planowane zakończenie inwestycji nastąpi w II połowie 2026 roku. W ramach zadań prowadzonych w latach 2020-2023 zmodernizowano odcinek Bełchów – Łowicz
PRZECZYTAJTBM Faustyna wystartowała z komory technologicznej przy ul. Żniwnej w kierunku przystanku Łódź Koziny pod koniec lutego br. Na odcinku o długości ok. 750 metrów mechaniczny „kret” buduje trzeci z czte
PRZECZYTAJnowego przystanku. Wykonawca buduje konstrukcje przejścia pod torem nr 1. Te prace zakończą się w połowie maja i kolejno przeniosą pod sąsiedni tor nr 2. Dla podróżnych z trudnościami w poruszaniu się zostaną
PRZECZYTAJkierunku Kielc, Warszawy i Trójmiasta. Inwestycja za ponad 163 mln zł netto zostanie zrealizowana do połowy 2026 roku. Finansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy projekt „Digitalizacja infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJrobót budowlanych przewidziano w I kwartale 2025 r. Podróżni będą mogli skorzystać z parkingów od połowy 2025 r. Program Przystankowy ułatwia przesiadki W województwie mazowieckim planowana jest budowa
PRZECZYTAJTomaszowa Mazowieckiego i Łodzi. Prace na odcinku między Radzicami a Wolanowem zaplanowano od II połowy 2024 r. W ramach inwestycji wymieniona zostanie nawierzchnia kolejowa w torze nr 2. Będą nowe podkłady
PRZECZYTAJSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Termin zakończenia realizacji zadania planowany jest na II połowę 2025 r. Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”
PRZECZYTAJ65) na obszarze Śląska, Etap I linia E 65 na odcinku Zabrzeg - Zebrzydowice (granica państwa)”. W połowie maja rozpoczną się roboty budowlane. Planowane zmiany w komunikacji będą z wyprzedzeniem przekazywane
PRZECZYTAJZachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJ