Wyniki wyszukiwania
Urządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru tzw. dSAT są umieszczone na torach i wykrywają uszkodzenia kół wagonów i lokomotyw. Nie wymagają zatrzymywania pociągów i w związku z tym nie powodują opóź
PRZECZYTAJi przystankach kolejowych w całej Polsce. Zarządca infrastruktury remontuje perony i przejścia, montuje stojaki rowerowe, poprawia oznakowanie, a nowe standardy utrzymania czystości zapewniają podróżnym [...] rowerowych w 300 lokalizacjach wydamy ze środków operacyjnych 22 mln zł. Na ponad 400 stacjach montowane są wiaty i ławki, oznakowanie wymieniane jest na bardziej czytelne, prowadzone są drobne remonty
PRZECZYTAJczęści torów w obrębie stacji, trwa umacnianie gruntu. Przebudowywana jest sieć trakcyjna oraz montowane są nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Do użytku został już oddany nowy budynek Lokalnego
PRZECZYTAJNowe technologie na polskiej kolei
29.10.2015
dyżurnymi, dyspozytorami, maszynistami czy obsługą techniczną. Niedawno rozpoczęło się również montowanie eurobalis, co pozwoli na uruchomienie całego systemu jeszcze w 2016 r. Niezawodną obsługę ruchu
PRZECZYTAJbezpieczny Montowane stojaki mają kształt, który pozwala przypiąć bezpiecznie cały pojazd, w dowolnym miejscu ramy oraz najlepiej zabezpiecza rower przed kradzieżą. Stojaki rowerowe montowane są zwykle
PRZECZYTAJobsługi do odpowiedzialnej pracy m.in. na skrzyżowaniu torów i drogi. Dodatkowe zabezpieczenie montowane jest na torach. Specjalne sygnalizatory informują maszynistów dojeżdżających do przejazdu czy s
PRZECZYTAJGłównym celem wdrożenia Systemu Wspomagania Dróżnika Przejazdowego (SWDP) jest poprawa bezpieczeństwa. Dzięki pełnej informacji o ruchu pociągów, przedstawionej na monitorze, dróżnik zna sytuację na l
PRZECZYTAJbezpieczny Montowane stojaki mają kształt, który pozwala przypiąć bezpiecznie cały pojazd, w dowolnym miejscu ramy oraz najlepiej zabezpiecza rower przed kradzieżą. Stojaki rowerowe montowane są zwykle
PRZECZYTAJKolej na 30 filarach
11.04.2016
rozpoczął się montaż przęseł na estakadzie przy linii kolejowej Kraków Główny – Medyka (nr 91). Przęsła montowane są na podporach docelowych oraz tymczasowych przy użyciu potężnych dźwigów. Po posadowieniu, sekcje
PRZECZYTAJSzlaban na ryzyko! w Płocku
09.05.2016
Poza kampanią Bezpieczny przejazd, PLK konsekwentnie zwiększa poziom bezpieczeństwa na przejazdach montując dodatkowe zabezpieczenia i sygnalizację. Również na biegnącej przez Płock trasie kolejowej nr 33
PRZECZYTAJ