Wyniki wyszukiwania
wymianie nawierzchni kolejowej toru nr 1 na linii kolejowej nr 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew wraz z montażem urządzeń srk i odbudową sieci trakcyjnej. Termin realizacji zamówienia wynosi 5 miesięcy. Informacje
PRZECZYTAJW poniedziałek rano na miejscu zdarzenia rozpoczną się prace naprawcze z użyciem ciężkich maszyn. Jeden z torów został zniszczony na długości 150 metrów, drugi na dystansie około 50 metrów. Zniszczeni
PRZECZYTAJMontaż systemu ERTMS pozwoli na podwyższenie bezpieczeństwa, a także na zwiększenie prędkości, na wybranych odcinkach, powyżej 160 km/h pociągów pasażerskich kursujących z Warszawy do Gdyni. Realizacja [...] Obecnie podobny kontrakt prowadzony jest także na linii kolejowej z Warszawy do Łodzi, trwa również montaż systemu ETCS (poziom pierwszy) na Centralnej Magistrali Kolejowej. Europejski System Zarządzania
PRZECZYTAJgdy budowano stację, są pieczołowicie konserwowane. W przejściu środkowym wkrótce rozpocznie się montaż schodów ruchomych oraz wind przeznaczonych dla niepełnosprawnych i osób z dziećmi w wózkach czy [...] środkowego korytarza na każdy peron będą prowadziły podwójne schody ruchome oraz windy – zakończenie montażu tych udogodnień planowane jest do końca października. Zakończenie całości prac modernizacyjnych peronu
PRZECZYTAJPierwsza z umów obejmuje projekt, montaż i uruchomienie urządzeń związanych z systemem GSM-R, który będzie zamontowany na trasie Legnica – Wrocław - Opole. Umowa została zawarta z konsorcjum firm: Kapsch [...] infrastruktury ERTMS w ramach obecnie realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kontraktu na montaż systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 i ERTMS/GSM-R na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. Instalacja [...] na modernizowanej trasie Warszawa – Gdynia oraz na linii z Warszawy do Łodzi. Obecnie trwa również montaż systemu ETCS na Centralnej Magistrali Kolejowej. Zadania „Projekt, budowa i wdrożenie systemu ERTMS
PRZECZYTAJperonów w miejscach oświetlonych. Takie rozwiązanie zwiększa wygodę pasażerów oraz ochronę jednośladów. Montaż konstrukcji – ważnych dla pasażerów korzystających z rowerów, realizowany jest dzięki środkom budżetowym
PRZECZYTAJsieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa m.in. poprzez montaż dodatkowych zabezpieczeń na przejazdach. W ramach całego odcinka Wronki – Słonice PLK zmodernizują
PRZECZYTAJza pomocą sygnału sieci GSM. Dzięki temu ograniczono awaryjność systemu oraz zmniejszono koszty montażu, gdyż nie trzeba układać setek kilometrów kabli. Urządzenia, zamontowane na posterunkach są proste
PRZECZYTAJktóry zapewnia przejazd około 250 pociągów na dobę. Równocześnie wykonane będą prace związane z montażem nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, rozjazdów, torów i sieci trakcyjnej. Na trasie Wrocław
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury inwestuje w poprawę obsługi podróżnych na stacjach i przystankach. W ubiegłym roku za 750 tys zł. odnowione zostały obiekty w Kotuniu, Koszewnicy, Mieniu, Halinowie, Sulejówku
PRZECZYTAJ