Wyniki wyszukiwania
Jak powiedziała, do tej pory takie regiony pozostawały niedoinwestowane, co przekładało się na mniejsze szanse rozwojowe i wykluczenie społeczne ich mieszkańców. Przedstawiciele PLK podpisali umowę za
PRZECZYTAJPodstolic do Konina nie mają wpływu na ruch kolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także
PRZECZYTAJgałęzi transportu. Kolej, jako alternatywa wobec transportu samochodowego i kolejowego, to także mniejsze obciążenie środowiska emisją dwutlenku węgla, a w efekcie czystsze powietrze. Umowy wieloletnie
PRZECZYTAJZaoszczędzą czas i szybciej dotrą do celu. Ponadto sprawne przejazdy samochodów przyczynią się mniejszej emisji spalin. Mieszkańcy w sąsiedztwie przejazdu zyskają czystsze powietrze – mówi Dariusz Kubus
PRZECZYTAJmiejscach miasta. W szybie zachodnim na ul. Stolarskiej kontynuowana jest budowa komory dla drugiego – mniejszego, o średnicy ponad 8 m TBM. Ta maszyna wystartuje z komory w rejonie ul. Długosza. Ekipy wykonawcy
PRZECZYTAJkolejowego w aglomeracjach. Rozbudowa kolei aglomeracyjnej to mniej samochodów w centrach miast i mniejsze zanieczyszczenie powietrza. Dzięki takim projektom, jak modernizacja linii Warszawa Wschodnia –
PRZECZYTAJprzystanków i dogodne połączenia to bowiem dogodne dojazdy do szkół i miejsc pracy, a w efekcie mniejsze korki, lepsza ochrona środowiska i poprawa komfortu życia. Stolica Wielkopolski wraz z okolicznymi
PRZECZYTAJprzystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię. Przed ponownym zmontowaniem każda
PRZECZYTAJkontynuowane są prace na najniższym poziomie przystanku -3. Rozpoczęto też budowę tzw. kołyski dla mniejszej tarczy TBM Faustyny, w której zatrzyma się po wydrążeniu trzeciego tunelu jednotorowego. Przy Dworcu
PRZECZYTAJrealizowany jest program budowy i modernizacji przystanków kolejowych. Dostęp do pociągów zyskują mniejsze ośrodki oraz aglomeracje miejskie. Dzięki temu mieszkańcy zyskują atrakcyjną alternatywę dla transportu
PRZECZYTAJ