Wyniki wyszukiwania
Na CMK rosną wiadukty obok pociągów
20.03.2020
wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia
PRZECZYTAJ2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych na linii oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2 oraz, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h.
PRZECZYTAJbezpieczeństwa dla szybkich pociągów. Po wykonaniu wszystkich niezbędnych prac, uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na
PRZECZYTAJOlszamowic została wymieniona sieć trakcyjna. Po wykonaniu wszystkich prac, uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na
PRZECZYTAJkoniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJCyfrowa rewolucja na kolei
15.10.2014
dyrektor projektu, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Serce systemu GSM-R w Warszawie W ramach projektu pilotażowego wdrożenia systemu GSM-R na linii E 30 powstały dwie mobilne centrale telefoniczne (MSC) [...] urządzeniami pokładowymi ETCS i GSM-R. Testy dotyczą poprawności działania systemu ETCS, zaś pracownicy PLK okresowo wykonują pomiary poziomu pokrycia radiowego sygnałem GSM-R szlaku linii E 30. Przeprowadzone [...] Program budowy kolejowej sieci transmisji danych GSM-R rozpoczął się wdrożeniem elementów jej systemu na odcinku magistrali E 30, między Bielawą Dolną a Legnicą. Powstały tam nie tylko maszty i nadajniki
PRZECZYTAJdzieci i młodzieży. Wydarzenie realizowane w ramach projektów: „Budowa infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach NPW ERTMS”, „Poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJprowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który – wykorzystując standard systemu GSM – używany jest, zarówno do komunikacji głosowej dla pracowników kolei (dyżurnych [...] kolejowej E30 na odcinku Legnica – Wrocław – Opole stanie 16 obiektów radiokomunikacyjnych systemu GSM-R. W skład każdego z nich będzie wchodzić wieża oraz kontener z urządzeniami, które umożliwią komunikację [...] wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących się przy torze. Zadanie to przejmują urządzenia ETCS i GSM-R, dzięki którym kierujący pociągiem całą sytuację ruchową na linii kolejowej może śledzić na monitorze
PRZECZYTAJprowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który –wykorzystując standard systemu GSM – używany jest, zarówno do komunikacji głosowej dla pracowników kolei (dyżurnych [...] wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących się przy torze. Zadanie to przejmują urządzenia ETCS i GSM-R, dzięki którym maszynista całą sytuację ruchową na linii kolejowej może śledzić na monitorze w kabinie [...] ramach projektu „Modernizacja Linii Kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna” POIiŚ 7.1-15.1. współfinansowanego przez
PRZECZYTAJego Systemu Sterowania Pociągiem (ETCS) i Globalnego Systemu Kolejowej Radiokomunikacji Ruchomej (GSM-R). Jego kandydatura wysunięta przez Wspólnotę Kolei Europejskich oraz Zarządców Infrastruktury Kolejowej [...] w poszczególnych krajach, a następnie studium dalszego rozwoju stosowanego dziś systemu łączności GSM-R. Zarząd Platformy, którego decyzje będą miały wpływ na plany rozwoju systemu ERTMS, jest z punktu [...] Centralnej Magistrali Kolejowej, a także finalizują pilotażowe wdrożenie systemu ETCS poziom 2 wraz z GSM-R na linii E30 na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna. W najbliższych 10 latach narodowy zarządca
PRZECZYTAJ