Wyniki wyszukiwania
W okolicy Krzyża Wielkopolskiego pociągi pojadą ponad 400 m, tymczasowym objazdem na nasypie ziemnym wzdłuż modernizowanej linii kolejowej Poznań – Szczecin. Wykorzystana będzie konstrukcja stalowa nad
PRZECZYTAJminister infrastruktury. W Krzeszowicach są dwa nowe 200 metrowe perony dla relacji aglomeracyjnych oraz 400 metrowy peron, z którego mogą odjeżdżać wszystkie pociągi dalekobieżne. Przygotowanie atrakcyjnych
PRZECZYTAJdla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Będą ławki, wiata, tablice informacyjne. Długi na 400 metrów peron pozwoli zatrzymywać się nie tylko pociągom regionalnym, ale i dalekobieżnym. Budynek Lokalnego
PRZECZYTAJtylko ze środków budżetowych, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują obecnie inwestycje za ponad 400 mln zł. Dzięki nim tworzymy nowe możliwości dla przewozów pasażerskich i towarowych. Podróżni zyskują
PRZECZYTAJPLK vs tekst DGP Zdążyć przed Pendolino
12.04.2017
bezkolizyjne przejazdy pod i nad torami. Dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa PLK realizują projekt za 400 mln zł, który obejmie modernizację 182 przejazdów kolejowych na 73 liniach kolejowych w 16 województwach
PRZECZYTAJPawłowski wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W 2015 r. zarządca infrastruktury wyposażył 400 szczególnie ważnych posterunków dróżników, położonych z dala od stacji, w komputerowy system wspomagania
PRZECZYTAJDzień dobry, bo w Łodzi
20.10.2016
schody i ruchome taśmy Podróż rozpocznie i zakończy się na 4 wygodnych peronach. Trzy mają długość 400 m, a jeden 300 m. Każdy wyposażony jest w 8 ławek i dodatkowe siedziska. Poza wyświetlaczami umieszczono
PRZECZYTAJdot. bezpieczeństwa na przejazdach 6 ogólnopolskich akcji edukacyjnych „Szlaban na ryzyko!” na ok. 400 przejazdach 64 imprezy plenerowe 40 emisji spotu kampanijnego w Polskim Radiu 3 symulacje na przejazdach
PRZECZYTAJrowerzystom. Przystanki zostaną udostępnione pasażerom już w grudniu. Budowa każdego z nich kosztowała ok. 400 tys. zł. Kolejne nowe przystanki w 2016 r. W przyszłym roku Polskie Linie Kolejowe planują uruchomienie
PRZECZYTAJŁódź Fabryczna – połowa dachu gotowa
27.04.2015
będą do końca roku. W hali głównej wykonawca buduje cztery perony. Trzy z nich będą miały długość 400 metrów, a czwarty - 300 metrów. Wszystkie pozwolą na wygodne wsiadanie do pociągu - ich wysokość wyniesie
PRZECZYTAJ