Wyniki wyszukiwania
160 km/h w czasie ok. 1:30 h. Modernizacja na odcinku Leszno – granica województwa dolnośląskiego prowadzona jest dłużej niż pierwotnie planowano. Wynika to m.in. ze zmiany wykonawcy. Jesienią 2018 r. firma
PRZECZYTAJdostępne będzie dwutorowe połączenie na modernizowanej trasie Lublin - Dęblin. Na trasie na czas prowadzenia prac przewoźnicy wprowadzą zastępczą komunikację autobusową. Przebudowa trasy z Lubartowa do Parczewa
PRZECZYTAJZmiana czasu na kolei a podróż pociągiem
28.03.2020
W najbliższy weekend przechodzimy z czasu zimowego na letni. Wskazówki zegarów zostaną przesunięte o godzinę do przodu. Podróż rozpocznie się według czasu zimowego, a zakończy już według czasu letnieg
PRZECZYTAJnowego mostu kolejowego nad Odrą w Kostrzynie na linii Tczew – Kostrzyn nr 203. Współpraca będzie prowadzona w ramach rządowego Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły. RZGW zrealizuje [...] komunikację na rzece - wymaganą V klasę żeglowności wg wymogów europejskich. Możliwe będzie również prowadzenie akcji lodołamania. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. współpracują w zakresie przebudowy mostu z
PRZECZYTAJDrugi tor między Otwockiem a Pilawą
07.11.2019
ponad 50 km nowych torów - to 2 tory podstawowe i tory do obsługi pociągów na stacjach. Wykonawca prowadzi też roboty ziemne i wzmacnianie podłoża. Równolegle postępuje budowa sieci trakcyjnej. Ustawiono
PRZECZYTAJm odcinku modernizowanej linii. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h a towarowych do 120 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJci. Zapewni to bezprzerwową łączność pomiędzy posterunkami ruchu dla bezpiecznego i sprawnego prowadzenia ruchu pociągów. Podpisany dzisiaj kontrakt to druga umowa dla tej inwestycji na srk z tzw. „otwartym
PRZECZYTAJprzejazdach kolejowo-drogowych wzrosło bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego. Efektem prac prowadzonych w latach 2018-2019 będzie skrócenie czasu podróży między Kutnem i Płockiem ok. 10 minut. Sprawniejsze
PRZECZYTAJobecnie zdemontowane, częściowo wykonana została podbudowa toru. Wykonawcy dotychczas skupili się na prowadzeniu robót na 12 obiektach to: wiadukty, mosty, przejścia podziemne. Łącznie na odcinku Lublin – Dęblin
PRZECZYTAJkolejowy. Szlifowanie odbywa się nocą, przy wykorzystaniu mniejszego natężeniu pociągów. Prace prowadzone są w jednym z torów. W podobny sposób szlifowany będzie także szlak Podstolice – Swarzędz i Koło
PRZECZYTAJ