Wyniki wyszukiwania
oprócz świąt) (22) 758 00 12 (24h) PKP Cargo S.A. 663 292 713 (8:00-14:00) – numer wyłącznie dla podróżnych zainteresowanych połączeniami CARGO RETRO realizowanymi przez Skansen w Chabówce.
PRZECZYTAJnaprawiliśmy tor, wymieniając szyny i podkłady, uzupełniając tłuczeń oraz regulując tor. Zapewniliśmy podróżnym oczekiwany komfort obsługi na stacjach i przystankach. Naprawiliśmy nawierzchnie peronów oraz w
PRZECZYTAJważny etap w realizacji kolejnego przedsięwzięcia inwestycyjnego, które otworzy nowe możliwości dla podróżnych oraz dla transportu towarów. Przyszła modernizacja zapewni podniesienie prędkości maksymalnej pociągów
PRZECZYTAJwygodnym dojściem dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Odpowiedni komfort obsługi podróżnych zapewnią wiaty, gabloty informacyjne, ławki, oznakowanie oraz energooszczędne oświetlenie LED.
PRZECZYTAJzbudowany zostanie nowy peron, a obecny zostanie zmodernizowany. Zapewnione będą wygodne dojścia dla podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wysokie konstrukcje peronów ułatwią wsiadanie do
PRZECZYTAJpowstaną ścieżki naprowadzające. Zamontowane zostaną stojaki rowerowe. Udostępnienie nowych peronów podróżnym planowane jest w listopadzie br. W Dzierżążnie podróżni korzystają już z przebudowanego peronu wyspowego
PRZECZYTAJDzięki budowie międzynarodowej linii kolejowej Rail Baltica, stacja Ełk zmienia się dla podróżnych. W czerwcu udostępniono nowy peron nr 3. Nowa, wyższa platforma zapewnia lepszy dostęp wszystkim osobom
PRZECZYTAJtorami na nowym przystanku Biała Podlaska Wschodnia. Takie rozwiązanie zwiększy bezpieczeństwo. Dla podróżnych z trudnościami z poruszaniem się zostaną udostępnione pochylnie. W tunelu zamontowane zostanie
PRZECZYTAJRzemieślniczej zyskają nowe zabezpieczenia, co dodatkowo korzystnie wpłynie na bezpieczeństwo podróżnych kolei oraz pasażerów samochodów. Inwestycja prowadzona jest etapowo. Zakończenie wszystkich prac
PRZECZYTAJnaprawiliśmy tor, wymieniając szyny i podkłady, uzupełniając tłuczeń oraz regulując tor. Zapewniliśmy podróżnym oczekiwany komfort obsługi na stacjach i przystankach. Naprawiliśmy nawierzchnie peronów oraz w
PRZECZYTAJ