• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy teren. Rezultatów: 1141, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wygra-z-samochodem-na-trasie-wroclaw-wojnow-centrum-miasta-3338

Kolej wygra z samochodem na trasie Wrocław Wojnów – centrum miasta

31.03.2017

Główny pociągi dojadą w pół godziny. Będą nowe wiaty By zapewnić pasażerom niezbędne warunki obsługi, teren stacji jest porządkowany. Na peronach poprawiono nawierzchnię, wyznaczono pasy bezpieczeństwa. Montowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-centrum-krakowa-na-lotnisko-2286

Nowym torem z centrum Krakowa na lotnisko

07.03.2014

elektryfikację linii oraz budowę nowych i modernizację istniejących przystanków. - Prace inwestycyjne w terenie rozpoczęliśmy od 1 lutego w ramach pierwszego etapu, obejmującego między innymi budowę końcowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-realizacji-inwestycji-plk-dziala-w-nowej-strukturze-organizacyjnej-2442

Centrum Realizacji Inwestycji PLK działa w nowej strukturze organizacyjnej

02.06.2014

koordynowały i wspierały procesy około-inwestycyjne, w celu odciążenia zespołów realizujących projekty w terenie. Obowiązki dyrektora Centrum Realizacji Inwestycji od 1 czerwca pełni Michał Federowski. Zastępcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/most-w-centrum-411

MOST W CENTRUM

18.07.2008

e będą mogły jeździć tą trasą z szybkością do 160 km/h. Obecnie pociągi spółki PKP Intercity na terenie Dolnego Śląska wykorzystują linię E 30 na trasie Opole, Wrocław, Legnica, Miłkowice (IC Wawel).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-koscielniki-parking-przesiadkowy-ulatwi-podroz-z-nowej-huty-do-centrum-miasta-9258

Kraków Kościelniki – parking przesiadkowy ułatwi podróż z Nowej Huty do centrum miasta

15.01.2024

Mistrzejowice), oraz m.in. w Pisarach. PLK SA planują również budowę innych węzłów przesiadkowych na terenie województwa. Rozmowy z lokalnymi samorządami dotyczą takich lokalizacji jak Kraków Batowice, Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-katarzyna-wznowila-drazenie-tunelu-w-centrum-lodzi-9832

TBM Katarzyna wznowiła drążenie tunelu w centrum Łodzi

21.06.2024

bezpieczeństwa. Projekt jest bowiem niezwykle skomplikowany, wykonywany pod centrum miasta i w trudnym terenie.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-jest-kolejny-przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-chabowka-nowy-sacz-10401

Podłęże-Piekiełko: Jest kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Chabówka – Nowy Sącz

31.12.2024

pasażerskie będą mogły poruszać się z prędkością do 120 km/h. Istotnym fragmentem działań, w trudnym terenie podgórskim, będzie budowa licznych obiektów inżynieryjnych. W sumie na przeszło 15-kilometrowym odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyl-przetarg-na-remont-linii-rybnik-chalupki-2043

Ruszył przetarg na remont linii Rybnik – Chałupki

11.10.2013

W ramach rewitalizacji wyremontowane lub wymienione zostaną tory i podtorze, sieć trakcyjna, perony, systemy odwodnieniowe, sygnalizacja oraz obiekty inżynieryjne, takie jak wiadukty, mosty i przepust

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-chojnice-z-lepszym-dostepem-do-kolei-6116

Stacja Chojnice z lepszym dostępem do kolei

13.09.2021

integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” za kwotę 14 405 000 zł netto. Dofinansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/chojnice-windy-i-odnowione-przejscie-zapewnia-lepszy-dostep-do-kolei-5051

Chojnice – windy i odnowione przejście zapewnią lepszy dostęp do kolei

07.10.2020

windowego na peronie nr 2. Po zamontowaniu ścianek szczelnych wydobyta będzie ziemia i przygotowany teren pod montaż nowych wind. W ramach inwestycji przejście podziemne na stacji zostanie wydłużone o 20 [...] integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” za kwotę 14 405 000 zł netto. Inwestycja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...53545556575859606162...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 571 do 580 z 1141.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook