Wyniki wyszukiwania
rozebrał ostatnie dwa stare perony i kontynuuje prace przy budowie nowego peronu nr 3 oraz drugiej połowy peronu nr 2. Przejście na nowy front robót umożliwiło budowę kolejnych części przejścia podziemnego
PRZECZYTAJRozpoczęcie drążenia trzeciego tunelu w kierunku przystanku Łódź Koziny planowane jest na drugą połowę lutego 2024 r. Duża tarcza TBM, po uprzednim wzmocnieniu gruntu, wykonała odcinek od przystanku Łódź
PRZECZYTAJpołączenie Świdnica – Jedlina Zdrój, możliwe dzięki rewitalizacji linii przez PLK S.A., zwiększyło w połowie roku dostępność komunikacyjną i atrakcyjność turystyczną regionu. Od 10 grudnia, od nowego rozkładu
PRZECZYTAJStare Grudze. W grudniu podpisano umowę na budowę nowego przystanku Izabelów k. Zduńskiej Woli. W połowie września br. PLK SA ogłosiła przetargi na przygotowanie projektów i wykonanie prac dla modernizacji
PRZECZYTAJniebawem także na zmodernizowanej stacji Rzeszów Główny i na nowym przystanku Rzeszów Zachodni. W połowie 2024 r., podróżujący koleją ze stolicy Podkarpacia w stronę Dębicy i Przeworska oraz Kolbuszowej
PRZECZYTAJTeraz przy wykorzystaniu ruchomego szalunku realizowana jest docelowa obudowa tunelu. Ukończono już połowę końcowej obudowy tunelu. Ściany konstrukcji tworzą przestrzeń umożliwiającą bezpieczne prowadzenie
PRZECZYTAJkomorze startowej na ul. Żniwnej na specjalnie przygotowanej kołysce i ponownie zmontowane. W drugiej połowie lutego rozpocznie się drążenia trzeciego z 4 jednotorowych tuneli w kierunku przystanku Łódź Koziny
PRZECZYTAJzakończą w drugiej połowie 2025 roku, a roboty budowlane będą realizowane do końca tego roku. Pozwoli to przeprowadzić testy nowego systemu i wdrożyć go do eksploatacji w pierwszej połowie 2027 roku. Finansowany
PRZECZYTAJ150-metrowa wiata oraz zabudowana winda z przejścia podziemnego. Zakończenie prac planowane jest w połowie roku. Wartość wszystkich prac realizowanych przez PLK S.A. na stacji wynosi ponad 33 mln zł netto
PRZECZYTAJtłuczniowa. Prowadzone jest też podbicie torów wraz z regulacją sieci trakcyjnej. Prace potrwają do połowy tego roku, a proces certyfikacji podsystemu Infrastruktura zakończy się w 2025 r. Modernizowany jest [...] poprawić parametry toru, będą ukończone w 2024 r. Realizacja drugiego zadania rozpocznie się w drugiej połowie 2024 r. W styczniu br. został ogłoszony przetarg, który obejmuje zaprojektowanie i budowę elementów
PRZECZYTAJ