Wyniki wyszukiwania
Osobowicach to najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej [...] Koszt inwestycji: ok. 21 mln zł 8. Most w Suchej Beskidzkiej w 6 tygodni Powstał w 6 tygodni i od połowy czerwca zapewnia sprawniejszą, szybszą oraz bezpieczniejszą jazdę pociągów. Nowy most kolejowy w [...] Most w Dębicy - krótsza podróż z Krakowa do Rzeszowa i Przemyśla Przeprawa przez Wisłokę w Dębicy od połowy grudnia usprawnia ruch kolejowy na modernizowanej trasie E30 Kraków – Rzeszów. Nowy czteroprzęsłowy
PRZECZYTAJLotniczego. Przejazd z Rzeszowa Głównego do nowej stacji Port Lotniczy zajmie około 14 minut. To o ponad połowę krócej niż ponad półgodzinna podróż autobusem czy samochodem. Szybki dojazd zapewni budowa 5 km linii
PRZECZYTAJramach projektu pn.: „Prace przygotowawcze dla wybranych projektów”. Materiały mają być gotowe w II połowie 2022 r. Projekt planowany jest do realizacji w kolejnej perspektywie finansowej 2021 – 2027 w zależności
PRZECZYTAJtowarów – mówi Adrian Czubak wojewoda opolski. Inwestycja z Krajowego Programu Kolejowego zapewni o połowę krótszy czas podróży na trasie Kędzierzyn Koźle – Opole. Pociągi międzyregionalne będą mogły jechać
PRZECZYTAJCMK – półmetek intensywnych prac
26.07.2017
rozjazdów – elementów, na których następuje rozgałęzianie lub krzyżowanie się torów. Wykonano ponad połowę prac torowych i związanych z montażem sieci trakcyjnej. Budowana jest nastawnia, która będzie wyposażona
PRZECZYTAJŚwiętokrzyskie: 1,4 mld zł na rozwój kolei
24.08.2016
połączenia w regionie. Dzięki pracom na linii kolejowej Skarżysko-Kamienna – Sandomierz (nr 25) prawie o połowę skróci się czas podróży ze Skarżyska- Kamiennej do Ostrowca Świętokrzyskiego (z 48 min do ok. 26
PRZECZYTAJJuż w połowie grudnia podróżni odczują kolejne efekty wielkiego programu inwestycyjnego realizowanego przez Grupę PKP. Skróceniu ulegną czasy przejazdów i znikną utrudnienia na wielu trasach. Pojawią się
PRZECZYTAJszczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni około 40 000 m2 (blisko 2 km długości) wykonano już połowę, która posłuży głównie do podtrzymania płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano
PRZECZYTAJoparciu o sygnał zastępczy. W efekcie liczba takich lokalizacji od marca 2012 r. zmniejszyła się o połowę, ze 157 do 75, co stanowi mniej niż 2,5 proc. wszystkich posterunków ruchu. Celem jest dalsze og
PRZECZYTAJw formule „projektuj – buduj” z wykonawcą odcinka Chorzów Batory – Nakło Śląskie (LOT A), a w II połowie roku na projektowanie odcinka Nakło Śląskie – Kalina (LOT B).
PRZECZYTAJ