Wyniki wyszukiwania
Rozpoczęła się budowa bezkolizyjnego skrzyżowania w Teresinie w ciągu ul. Ojca Maksymiliana Kolbego/ul. Szymanowskiej (droga powiatowa nr 3837W). 140-metrowy tunel pod torami linii kolejowej nr 3 Warszawa
PRZECZYTAJW 2024 r. planowane jest wykonanie drugiego etapu prac remontowych, w tym poszerzenie chodnika do ciągu pieszo-rowerowego oraz kontynuacja prac naprawczych i zabezpieczenia antykorozyjnego stalowej konstrukcji
PRZECZYTAJbezkolizyjne skrzyżowanie drogi z torami. Dla pieszych wybudowano bezpieczne przejście pod torami w ciągu ul. Strzelców Bytomskich. Budowany jest wiadukt nad ul. Floriańską. Układane są nowe tory i konstrukcje
PRZECZYTAJNowy przystanek Łódź Zarzew zlokalizowany będzie pod wiaduktami drogowo-tramwajowymi w ciągu ul. Przybyszewskiego. Nowe perony na linii Łódź Widzew - Łódź Chojny zapewnią sprawne połączenie z komunikacją
PRZECZYTAJprawie 200 tysięcy złotych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na trasę Goleniów – Kołobrzeg – Koszalin ciągu ostatnich trzech lat przeznaczyły 12 mln zł. Dzięki temu są nowe wiaty w Ustroniu Morskim i Nowogardzie
PRZECZYTAJskładów regionalnych, dowożących mieszkańców Słomnik, Miechowa czy Kozłowa do stolicy Małopolski. W ciągu doby na trasie jest przeszło 130 pociągów. Dzięki inwestycji naprawiono niemal 18 km torów. Wymiana
PRZECZYTAJTo bezpośrednie i szybkie połączenia z Warszawą, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem. Obecnie w ciągu doby zatrzymuje się na niej ponad 30 pociągów. Do końca maja 2018 r. powstanie również drugi peron
PRZECZYTAJKrótsze podróże z Krakowa pod Giewont
25.05.2016
zgodnie z projektem PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., powstanie nowy około 700 m odcinek torów, w ciągu linii kolejowych Skawina – Żywiec i Sucha Beskidzka – Chabówka. Oprócz torowiska wybudowany zostanie
PRZECZYTAJLepsze podróże na Podkarpaciu
11.11.2016
Kolejowych S.A. tak usytuujemy tory, by samorząd Krosna mógł wybudować skrzyżowanie dwupoziomowe w ciągu ulicy Lwowskiej oraz ulicy Piastowskiej i Hallera. Po zakończeniu wszystkich prac na linii Jasło –
PRZECZYTAJm, szerokość 5 m i waży 163 ton. Jest podnoszone lub opuszczane w czasie od 120 do 240 sekund. W ciągu doby przęsło zwodzone jest podnoszone i opuszczane średnio 10 – 16 razy dla przepuszczania jednostek
PRZECZYTAJ